Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Data: 30.05.2019 Miejsce: Bydgoszcz
Czas trwania: 14 h
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, oraz zdobycie kompetencji w zakresie audytu wewnętrznego systemu opartego o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015
KORZYŚCI
- Prosty i przyjazny w odbiorze przekaz treści związanych z normą ISO 9001
- Praktyczne aspekty pozwalające wprost wdrożyć omówione rozwiązania w przedsiębiorstwie - cenimy wygodę i praktyczne rozwiązania
- Po szkoleniu uczestnicy potrafią sprawnie zarządzać systemem jakości, dzięki czemu stanowią zaporę przed ewentualnymi problemami z jakością
- Dzięki pozyskanej wiedzy zapewniają sprawne przejście przez audyty certyfikacyjne, oraz klientów
- W trakcie szkolenia można pozyskać ofertę z wyceną certyfikacji systemu zarządzania jakością opartego o ISO 9001
- Osób zaangażowanych w projektowanie i zarządzanie systemem zarządzania jakością wg ISO 9001
- Pełnomocników ds. Jakości, pracowników i kierowników działów zarządzania lub kontroli jakości oraz pracowników laboratoriów zakładowych
- Pracowników odpowiedzialnych za nadzór i weryfikację systemu zarządzania jakością
- Osób zainteresowanych nabyciem umiejętności audytowania systemów zarządzania jakością i pogłębianiem wiedzy z zakresu normy ISO 9001
MODUŁ I. Wymagania normy ISO 9001:2015
- Kontekst organizacji: zrozumienie swojej organizacji | zakres systemu | system zarządzania jakością
- Przywództwo: przywództwo i zaangażowanie kierownictwa | skupienie się na wymaganiach klienta | polityka jakości | odpowiedzialności i role w organizacji
- Planowanie systemu zarządzania jakością: zarządzanie ryzykami i szansami | cele jakości | planowanie zmian
- Zasoby: ludzie | infrastruktura | środowisko procesu | nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym | kompetencje i świadomość pracowników | komunikacja | zarzadzanie dokumentacją
- Działania operacyjne: planowanie i kontrolowanie operacji | wymagania dla produktów i usług | własność klienta | identyfikowalność | projektowanie i rozwój | kontrola procesów zewnętrznych | dostarczanie produktów i usług | weryfikacja produktów i usług | zarządzanie produktami niezgodnymi
- Doskonalenie: zadowolenie klienta | analizy i rozwój | audit wewnętrzny | przegląd zarządzania
- Działania wdrożeniowe: zarządzanie niezgodnościami & działania korygujące | ciągłe doskonalenie
MODUŁ II. Audytowanie Systemów Jakości wg normy ISO 19011:2018
- Terminy i definicje
- Zasady i techniki audytowania
- Fazy audytu: zainicjowanie audytu | przegląd dokumentacji | przygotowanie audytu
- Wykonanie audytu - spotkanie otwierające | komunikacja
- Proces dochodzenia do wniosków z audytu | gromadzenie informacji | rodzaje pytań
- Ustalenia z audytu – postępowanie z niezgodnościami
- Wnioski z audytu
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego
- Działania poaudytowe
Przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie www.LIJ.com.pl - https://lij.com.pl/Pelnomocnik_i_Auditor_ISO_9001
Zgłoszenia przyjmujemy do ósmego dnia przed datą szkolenia
Czas trwania: 2 dni, 9.00 - 16.00
Cena: 1 200* zł brutto (0 VAT)/ osoba
W cenie:
- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej
- Materiały drukowane
- Długopis
- Lunch
- Catering kawowy
Dodatkowe usługi rozwojowe za darmo:
- 2h konsultacji z trenerem - dostępne do 1 miesiąca po szkoleniu
- pomoc w wycenie certyfikacji
- dostęp do biblioteki - Strefy Klienta
Zapytaj organizatora o szczegóły