Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

▶ PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015

Data: 30.05.2019 Miejsce: Bydgoszcz
Czas trwania: 14 h

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, oraz zdobycie kompetencji w zakresie audytu wewnętrznego systemu opartego o wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015

 

KORZYŚCI
 

- Prosty i przyjazny w odbiorze przekaz treści związanych z normą ISO 9001

- Praktyczne aspekty pozwalające wprost wdrożyć omówione rozwiązania w przedsiębiorstwie - cenimy wygodę i praktyczne rozwiązania

- Po szkoleniu uczestnicy potrafią sprawnie zarządzać systemem jakości, dzięki czemu stanowią zaporę przed ewentualnymi problemami z jakością

- Dzięki pozyskanej wiedzy zapewniają sprawne przejście przez audyty certyfikacyjne, oraz klientów

- W trakcie szkolenia można pozyskać ofertę z wyceną certyfikacji systemu zarządzania jakością opartego o ISO 9001

Szkolenie skierowane do

- Osób zaangażowanych w projektowanie i zarządzanie systemem zarządzania jakością wg ISO 9001

- Pełnomocników ds. Jakości, pracowników i kierowników działów zarządzania lub kontroli jakości oraz pracowników laboratoriów zakładowych

- Pracowników odpowiedzialnych za nadzór i weryfikację systemu zarządzania jakością

- Osób zainteresowanych nabyciem umiejętności audytowania systemów zarządzania jakością i pogłębianiem wiedzy z zakresu normy ISO 9001

Program

MODUŁ I. Wymagania normy ISO 9001:2015
 

- Kontekst organizacji: zrozumienie swojej organizacji | zakres systemu | system zarządzania jakością

- Przywództwo: przywództwo i zaangażowanie kierownictwa | skupienie się na wymaganiach klienta | polityka jakości | odpowiedzialności i role w organizacji

- Planowanie systemu zarządzania jakością: zarządzanie ryzykami i szansami | cele jakości | planowanie zmian 

- Zasoby: ludzie | infrastruktura | środowisko procesu | nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym | kompetencje i świadomość pracowników | komunikacja | zarzadzanie dokumentacją

- Działania operacyjne: planowanie i kontrolowanie operacji | wymagania dla produktów i usług | własność klienta | identyfikowalność | projektowanie i rozwój | kontrola procesów zewnętrznych | dostarczanie produktów i usług | weryfikacja produktów i usług | zarządzanie produktami niezgodnymi

- Doskonalenie: zadowolenie klienta | analizy i rozwój | audit wewnętrzny | przegląd zarządzania

- Działania wdrożeniowe: zarządzanie niezgodnościami & działania korygujące | ciągłe doskonalenie 

 
MODUŁ II. Audytowanie Systemów Jakości wg normy ISO 19011:2018
 

- Terminy i definicje

- Zasady i techniki audytowania

- Fazy audytu: zainicjowanie audytu | przegląd dokumentacji | przygotowanie audytu

- Wykonanie audytu - spotkanie otwierające | komunikacja

- Proces dochodzenia do wniosków z audytu | gromadzenie informacji | rodzaje pytań

- Ustalenia z audytu – postępowanie z niezgodnościami

- Wnioski z audytu

- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego

- Działania poaudytowe

Warunki uczestnictwa

Przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie www.LIJ.com.pl - https://lij.com.pl/Pelnomocnik_i_Auditor_ISO_9001 

Zgłoszenia przyjmujemy do ósmego dnia przed datą szkolenia

 

Czas trwania: 2 dni, 9.00 - 16.00

 

Cena: 1 200* zł brutto (0 VAT)/ osoba

 

W cenie:

- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej

- Materiały drukowane

- Długopis

- Lunch

- Catering kawowy

 

Dodatkowe usługi rozwojowe za darmo:

- 2h konsultacji z trenerem - dostępne do 1 miesiąca po szkoleniu

- pomoc w wycenie certyfikacji

- dostęp do biblioteki - Strefy Klienta

 

Zapytaj organizatora o szczegóły

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstawie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.