Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Probiotyki w żywności. Prawne aspekty znakowania produktów zawierających bakterie probiotyczne. Trendy i oczekiwania konsumenckie, nowe i efektywne sposoby komunikacji konsumenckiej

Dostępne non-stop

Cel webinarium

Spożycie probiotyków i produktów zawierających probiotyki systematycznie rośnie, konsumenci w coraz większym stopniu dostrzegają rolę wspomagania układu pokarmowego wpływającego na jakość życia i jego wpływ na zdrowie całego organizmu. Jak jednak wyróżnić swój produkt na konkurencyjnym rynku i go prawidłowo oznakować w sytuacji niesprzyjających rozwiązań prawnych.

Webinarium skierowane do

Managerowie i specjaliści działów marketingu, R&D,  działów prawnych i zarządzania jakością.

Program

Spożycie probiotyków i produktów zawierających probiotyki systematycznie rośnie, konsumenci w coraz większym stopniu dostrzegają rolę wspomagania układu pokarmowego wpływającego na jakość życia i jego wpływ na zdrowie całego organizmu. Jak jednak wyróżnić swój produkt na konkurencyjnym rynku i go prawidłowo oznakować w sytuacji niesprzyjających rozwiązań prawnych.

Na to pytanie odpowiada dwóch ekspertów, pierwszy w obszarze komunikacji i marketingu produktów probiotycznych, Dyrektor Marketingu CEE w firmie Chr. Hansen Pani Monika Milej, oraz Kierownik Działu Konsultacyjno-Prawnego firmy Mérieux NutriSciences ( Silliker Polska ), ekspert prawa żywnościowego UE i znakowania środków spożywczych Pani Romualda Dolińska.

Udostępnione webinarium przedstawia warunki prawidłowego podejścia do znakowania produktów zawierających prebiotyki, przedstawia wnioski europejskiego badania konsumenckiego produktów probiotycznych oraz prezentuje kilka zakończonym sukcesem kampanii komunikacyjnych produktów mleczarskich z probiotykami.

Część 1  – Konsument, Marketing, Komunikacja

- Definicja probiotyków wg WHO, FAO

- Świadomość konsumentów na temat probiotyków

- Dlaczego konsumenci sięgają po produktu z probiotykami

- Rola zindywidualizowanego podejścia ( segmentacji ) do konsumentów dla producenta

- Case study – zakończone sukcesem kampanie komunikacyjne produktów mleczarskich – Zuzu Bifidus oraz produktu firmy Valio zawierającego LGG

- Rola logotypów szczepów probiotycznych

Część 2 – (od ok 12 minuty) aspekty prawne znakowania produktów.

- Wymagania prawne dotyczące znakowania probiotyków i produktów zawierających probiotyki

- definicje i stan prawny

- akty prawne regulujące kwestie znakowania produktów z probiotykami

- oświadczenia „zawiera probiotyki”, zawiera probiotyczne bakterie”

- opinie Efsa i rozporządzenia komisji

- prawidłowe oznakowanie produktów zawierających szczepy bakterii probiotycznych

- prawidłowe sposoby na oświadczenia zdrowotne na produktach zawierających bakterie probiotyczne

Warunki uczestnictwa w Webinarium

Udostępnione webinarium w wymiarze kilkudziesięciu minut oczywiście nie wyczerpuje tematyki, jak również w niewielkim ułamku pozwala na przekazanie szerokiej wiedzy na temat tematyki probiotyków obu ekspertom, którzy podają w materiale dane kontaktowe i służą dalszą pomocą w rozwiązywaniu ewentualnych potrzeb w tym zakresie.

Serdecznie zapraszamy, dostęp bezpłatny po rejestracji.

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstwaie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn