Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Data: 29.03.2022 Miejsce: online
Czas trwania: 3 h
Szkolenie IGIFC to najlepsza okazja, żeby być na bieżąco i wyjaśnić wątpliwości w oparciu o przykłady z rynku.
Szkolenie skierowane do wszystkich osób zaangażowanych w projektowanie i walidację etykiet oraz materiałów marketingowych (m.in. z działów jakości, prawnych, marketingu).
TREŚCI OBOWIĄZKOWE (nazwy, wartość odżywcza FOP, plant based, dodatki)
Kiedy na 100 g a kiedy na porcję?
Znakowanie na froncie – aktualne prace
Jak przedstawić wykaz składników, gdy nie chcemy zdradzać receptury?
Czy składnikom żywności, które nie są dodatkami można przypisywać funkcje technologiczne?
Nazwy złożone żywności o uregulowanej jakości handlowej: Miód z maliną? Surowe kakao? Sok jabłkowy z pokrzywą? Masło z omega 3?
Plant based – nazwy zamienników roślinnych; Przykłady Plant-washing – na co zwrócić uwagę przy znakowaniu i prezentacji żywności na bazie składników roślinnych?
TREŚCI DOBROWOLNE, REKLAMA, MARKETING
Lekarze, farmaceuci, influencerzy stowarzyszenia – zasady rekomendacji w reklamie żywności
Znacząca ilość składnika – jak ją wyznaczyć, jak jest związana z RWS?
Nutraceutyk, adaptogen, synbiotyk, innowacyjny składnik, funkcjonalny napój, pełnowartościowy i zrównoważony posiłek składniki funkcjonalne i aktywne „Wszechstronne działanie”? Stosowanie tych komunikatów musi być zgodne z przepisami, zwykle … nie jest. Dlaczego i które to przepisy.
Podanie ilości środka spożywczego niezbędnego do uzyskania korzystnego działania – STANOWISKO: KIEDY TRZEBA PODAĆ, wyjaśnienie podstaw prawnych
Naturalne składniki? 100% naturalny? wytyczne do stosowania
Czas i miejsce: 29 marca 2022 roku, online – platforma ClickMeeting
Zgłoszenia należy dokonać wypełniając FORMULARZ na stronie Organizatora https://www.igifc.pl/formularz-zgloszeniowy/
Zapytaj organizatora o szczegóły