Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

FFSW: Wyzwania dla systemów żywności – produkt, konsument, własność intelektualna - 13.06

Dostępne non-stop

Cel wydarzenia

Wtorek i środę poświęcamy na największe wyzwania dla systemów żywności, często wykraczamy poza ramy samego bezpieczeństwa związanego z produktem, wskazujemy perspektywę konsumenta coraz bardziej dbającego o własne zdrowie i zdrowie planety, mocno podkreślimy rolę opakowania w systemach żywności. Perspektywa bezpieczeństwa zdrowotnego żywnosci nadal pozostanie najważniejszym elementem obrad. 

W programie FFSW odniesimy się również do szerokiej perspektywy globalnych wyzwań zawartych w strategii 2022-2030 oraz celów SDG.

Cechy działań strategicznych Global Strategy for Food Safety:

  • Wybiegać w przyszłość
  • Opierać się na dowodach
  • Człowiek w centrum działań
  • Efektywność ekonomiczna działań

Wydarzenie skierowane do

Program tegorocznego FoodFakty Safety Week jest niezwykle bogaty merytorycznie, skierowany jest do wszystkich, którzy na każdym z etapów łańcucha żywności mają bezpośredni lub pośredni wpływ na decyzje o bezpieczeństwie i jakości żywności.

Zakres i poziom merytoryczny referatów dostosowany jest do potrzeb profesjonalistów z obszaru bezpieczeństwa, zgodności, jakości, produkcji, technologii, marketingu, komunikacji oraz wyższej kadry managerskiej i pozostałych kluczowych obszarów w firmach branży spożywczej.

Podziel się wiedzą o naszym wydarzeniu i zaproś koniecznie kolegów z firmy. Wydarzenie organizowane w ramach misji FoodFakty - Wspólnie Budujemy Kulturę Bezpieczeństwa Żywności, udział otwarty i bezpłatny dla każdego zaintersowanego tematyką.  

eFORUM ZORGANIZOWANE DZIĘKI


 

Program

DZIEŃ 2 - Start godzina 11:00 - logowanie od 10:55 

Wstęp

Janusz Olejnik - FoodFakty

11:00

BLOK I - Konsument i komunikacja z konsumentem jako kluczowy element systemu żywności

WYKŁAD WPROWADZAJĄCY

Konsument i jego wyzwania. Zdrowie, finanse, a może dobro planety – hierarchia priorytetów w czasach wysokiej inflacji

Agnieszka Bujak i Anna Wagner - NielsenIQ

11:10

Czy wiesz co jesz? – Ryzyka dla producenta związane z wyznaczaniem wartości odżywczej i interpretacją danych na etykiecie

Dorota Nowak-Mordoń - Intertek Poland

11:25

Opakowanie w sam raz

Ewa Badowska-Domagała- Kancelaria Radców Prawnych GDBD | REKOPOL

11:40

BLOK II - Wyzwania i szanse dla systemów żywności

Nowe wyzwania analityczne stawiane przed producentami żywności

dr Marcin Gawryś - Shim-pol

11:55

W drodze po szczepionkę na alergię na białko jaj

dr hab. Dagmara Złotkowska - Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie

12:10

Wysoka jakość żywności a potencjał produkcyjny gleb Polski. Stan aktualny i wyzwania

dr hab. Monika Jakubus, prof. UPP - Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

12:25

BLOK III - Własność intelektualna, integralna część wartości firmy

Skuteczna ochrona własności przemysłowej – zasady, możliwości, korzyści

Jacek Romanowicz - Urząd Patentowy RP

12:45

SME Fund 2023: Dofinansowanie do ochrony własności intelektualnej dla małych i średnich przedsiębiorstw w UE

Piotr Wiatrowski - Urząd Patentowy RP

12:55

SESJA Q&A - około godziny 13:05

 


Broszura z programem FoodFakty Safety Week

Warunki uczestnictwa

Nagranie dostępne jedynie dla klientów Strefy Managera.

Oferta Strefy Managera dostępna wyłącznie dla firm produkcyjnych i handlowych z branży spożywczej, suplementów diety oraz opakowaniowej. Zapoznaj się z ofertą Strefy Managera.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.