AUDYTY DOSTAWCÓW
Data: 21.11.2019 Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 8 h
Cel szkolenia
Szkolenie zapewni uczestnikom wiedzę oraz umiejętności w zakresie procesu audytu dostawcy: jego planowania, prowadzenia, sporządzenia wartościowego dla organizacji raportu z audytu oraz działań poaudytowych. Zapoznana z metodą określenia ryzyka współpracy z danym dostawcą oraz zapewni umiejętność tworzenia efektywnych list kontrolnych. Pozwoli na dokonanie oceny potencjalnego lub czynnego dostawcy wg kryteriów organizacji klienta by współpraca z dostawcą zapewniła spełnienie wymagań jakościowych odbiorcy.
Szkolenie skierowane do
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się wyborem i oceną dostawców, osób odpowiedzialnych za zakupy oraz współpracę z dostawcami, ekspertów w zakresie nadzoru i controllingu, osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wszystkich osób zainteresowanych aktualną wiedzą w zakresie audytowania dostawców.
Program
- Określenie rodzaju i zakresu nadzoru nad dostawcą
- Prowadzenie audytów u dostawców zgodnie z wytycznymi audytowania oraz dobrymi praktykami
- Identyfikacja zagrożeń i ryzyka we współpracy z dostawcą
- Audytowanie wg ISO 19011:2018
- Wymagania i obowiązki audytora
- Komunikacja interpersonalna w czasie audytu
- Przygotowanie i przeprowadzenie audytu
- Raportowanie
- Wdrażanie działań skierowanych na eliminację problemów
- Dalszy monitoring współpracy
- Podsumowanie szkolenia
Warunki uczestnictwa
WARUNKI ZGŁOSZENIA I UCZESTNICTWA W SZKOLENIU OTWARTYM INTERTEK POLAND SP. Z O. O.: http://www.intertek.pl/images/PDF/REGULAMIN-UCZESTNICTWA-W-SZKOLENIU-OTWARTYM.pdf
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA DOSTĘPNE SĄ POD ADRESEM: https://www.intertek.pl/nasze-uslugi/szkolenia/nadchodzace-szkolenia/szkolenia-dla-branzy-spozywczej/audyty-dostawcow
Zapytaj organizatora o szczegóły