Efektywne zarządzanie zintegrowanym systemem zarządzania w organizacji - SZKOLENIE ZDALNE
Data: 29.10.2025 Miejsce: ON-LINE
Czas trwania: 8 h
Cel szkolenia
- Dostarczenie uczestnikom zaawansowanej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania zintegrowanym systemem zarządzania w organizacji, w tym zapoznanie uczestników z ideą zarządzania procesowego i jego praktycznym zastosowaniem w organizacji
- Zrozumienie przez uczestników czym są KPI, jak je dobierać do celów biznesowych, jak mierzyć postępy i jak wykorzystywać dane do optymalizacji procesów
- Szkolenie obejmuje m.in. planowanie, nadzór i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy; uczestnicy dowiedzą się, czym jest proces, jak go identyfikować, analizować i doskonalić, a także jakie korzyści płyną z takiego podejścia
Szkolenie skierowane do
Do osób zarządzających zintegrowanym systemem, które w swojej pracy odpowiadają za nadzorowanie i koordynowanie różnych obszarów działania w ramach jednego, spójnego systemu, np.:
- menedżerów
- kierowników projektów
- osób odpowiedzialnych za wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy
Program
Zintegrowany system zarządzania, oparty na podejściu procesowym
- Omówienie celów i korzyści wynikających z wdrożenia norm ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 45001
- Przegląd podstawowych założeń i terminologii związanej z zarządzaniem jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy
- Kluczowe koncepcje norm ISO: cykl PDCA, podejście procesowe, zarządzanie ryzykiem i szansami
- Idea zarządzania procesowego i jego praktyczne zastosowanie w organizacji
Praktyczne podejście do wyznaczania i wykorzystywania kluczowych wskaźników efektywności w celu wspierania realizacji procesów w organizacji
- Definicja i rola kluczowych wskaźników efektywności w zarządzaniu procesami
- Różnice między KPI a innymi wskaźnikami
- Zasady doboru KPI do celów biznesowych i procesów
- Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem kryteriów SMART do formułowania KPI dla różnych procesów
- Kaskadowanie celów strategicznych na cele operacyjne i powiązane z nimi KPI
- Identyfikacja kluczowych procesów i obszarów, w których KPI mogą przynieść największą wartość
- Przykłady KPI dla różnych obszarów funkcjonalnych (np. produkcja, sprzedaż, marketing, obsługa klienta)
- Narzędzia do zbierania i analizy danych KPI
- Interpretacja danych i wyciąganie wniosków
- Częstotliwość monitorowania KPI i raportowania wyników
- Wykorzystanie KPI do optymalizacji procesów
Warunki uczestnictwa
Cena 650 PLN netto - za udział 1 osoby w szkoleniu w formie zdalnej
Cena obejmuje: prowadzenie zajęć, materiały szkoleniowe w PDF, certyfikat w języku polskim
Płatność za szkolenie następuje po realizacji szkolenia, wyłącznie przelewem, na podstawie faktury VAT, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia
RABAT 5% w przypadku zgłoszenia wcześniej niż 4 tygodnie przed szkoleniem. Zapytaj o warunki dodatkowych rabatów
ZAPISZ SIĘ
Rejestracja i szczegółowe warunki uczestnictwa dostępne bezpośrednio na stronie Akademii SGS:
https://learning.sgs.com/lmt/!clmsLink.dt?site=sgsssc&p_region=pl&lang=pl&type=R&id=178224565
Zapytaj organizatora o szczegóły