Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Firma GlaxoSmithKline miała problemy z hermetycznym uszczelnieniem owalnego pojemnika Horlicks z zatrzaskową pokrywką. Firma postanowiła skontaktować się z Enercon Industries, aby otrzymać ekspercką poradę i rozwiązanie.
Jedna z największych międzynarodowych korporacji wprowadziła idealne uszczelnienie problematycznego produktu dzięki specjalistom z Enercon Industries.
GlaxoSmithKline, właściciel marki Horlicks, stworzył dla swojego odżywczego, podawanego na gorąco napoju unikalne, owalne opakowanie w kształcie poduszki, aby podkreślić swoją reputację firmy, która pomaga innym zasnąć.
Niestety zatrzaskowej nakrętce brakowało pożądanych właściwości ciśnieniowych potrzebnych do zastosowania konwencjonalnego zgrzewania indukcyjnego.
Potrzebując odpowiedniego rozwiązania, firma GlaxoSmithKline skontaktowała się z Enercon Industries.
Brian Tyndall, dyrektor ds. sprzedaży na Wielką Brytanię, powiedział: „Aby zapewnić mocne uszczelnienie dla marki Horlicks firma Enercon zintegrowała niestandardową zgrzewarkę Super Seal™ Max z uszczelniarką taśmową Top Belt.
„Taka kombinacja sprawiła, że w trakcie całego procesu zgrzewania na pokrywkę oraz foliowy wkład mogło oddziaływać odpowiednie ciśnienie, tworząc tym samym idealne uszczelnienie.”
Tłumacząc znaczenie zgrzewu indukcyjnego dla produktu, Tyndall dodał: „Mocne, hermetyczne uszczelnienie jest ważne dla produktu sproszkowanego, takiego jak Horlicks, ponieważ jest on wysoce higroskopijny – pochłania wilgoć i w efekcie się zestala.”
Słowa kluczowe: