Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ishida wzmacnia wsparcie dla polski i Regionu CEE

Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla Ishida kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA. Jako kontynuację budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów w sąsiednich Czechach, Ishida Europe ogłosiła otwarcie biura w Polsce zlokalizowanego w Katowicach.

Polska stanowi jeden z największych rynków drobiu i mięsa w Europie, a inwestycja Ishidy ma na celu zwiększenie lokalnych możliwości firmy w tym rozwijającym się sektorze oraz, co ważne, zapewnienie sprzedaży i wsparcia dla kluczowych klientów Ishidy i partnerów handlowych.

„Naszym celem jest upewnienie się, że Ishida inwestuje u boku naszych kluczowych globalnych klientów, którzy budują i rozszerzają swoją działalność, w szczególności na docelowych rynkach w sektorze drobiowym i mięsnym, a także zapewnienie lokalnego wsparcia dla wszystkich klientów” – wyjaśnił Mike Cairns, Ishida Dyrektor Sprzedaży na Europę.

„Nasza obecność w Polsce sprawi, że Ishida będzie w stanie przybliżyć klientom nasze najlepsze w swojej klasie możliwości i zapewnić im niezrównane wsparcie” - dodał.

Cairns zapewnił, że wraz z automatyzacją stanowiącą coraz większy motor napędowy rynku, innowacyjne podejście Ishidy do rozwiązań zorientowanych na klienta, w połączeniu z siłą jej możliwości inżynieryjnych i wykonawczych, staną się wyróżnikami firmy w sektorze drobiu i mięsa.

„W ciągu ostatnich dwóch lat nasza działalność szybko i skutecznie ewoluowała, aby sprostać licznym wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie kluczowe sektory rynku” – skomentował. „Posiadanie rozległej sieci partnerów, która jest w stanie zaspokoić potrzeby naszych klientów, jest dla Ishidy koniecznością. Nasze działania uzupełnią działania naszych obecnych dystrybutorów, którzy będą nadal obsługiwać i wspierać podstawowe produkty Ishida”.

Ishida to globalna firma z obrotem przekraczającym 1 miliard dolarów, zatrudniająca ponad 3500 pracowników na całym świecie. Rodzinne przedsiębiorstwo, w ciągu pięciu pokoleń rozwinęło się i stało wiodącym na świecie dostawcą zautomatyzowanych rozwiązań skoncentrowanych wokół potrzeb klienta. Unikalna filozofia firmy opiera się na potrójnej harmonii - dobro naszych klientów, dobro społeczeństwa i dobro naszej firmy. 

 

Źródło: ishidaeurope.pl

Słowa kluczowe: Ishida

Autor: Ishida Europe

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.