Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ishida zobowiązuje się do neutralizacji śladu węglowego swoich stoisk wystawienniczych

Specjalizująca się w produkcji linii do pakowania żywności firma Ishida Europe skorzysta z neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla stoisk wystawienniczych, dzięki czemu zmniejszy ślad węglowy swojej obecności podczas targów.

Firma współpracuje w tym zakresie z mac. brand spaces, niemieckim projektantem i dostawcą stoisk, które spełniają kluczowe kryteria zrównoważonego rozwoju, takie jak redukcja, ponowne wykorzystanie i recykling.

Dla każdej imprezy targowej zostanie obliczony ślad węglowy. Ilość dwutlenku węgla wytworzonego przez stoisko zostanie następnie zneutralizowana poprzez projekty kompensacyjne. Firma mac. brand spaces działa tylko przy projektach ponownego zalesiania certyfikowanych w ramach Golden Standard for the Global Goals.

Targi IFFA i VIV Europe są pierwszymi, na których stoisko firmy Ishida zostało      zaprojektowane zgodnie z tymi zasadami.

– Targi są istotną częścią globalnego rynku opakowań i żywności. Wiemy, że nasi klienci cenią sobie możliwość oceny naszego sprzętu i bezpośredniego omówienia swoich specyficznych wymagań z naszymi ekspertami – zwłaszcza po dwóch latach pandemii – komentuje Steve Jones, dyrektor ds. marketingu Ishida Europe.

– Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę, że takie działania mają również konsekwencje dla środowiska i dlatego, w ramach naszych szerszych zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju, chcieliśmy aktywnie działać, by zminimalizować negatywny wpływ naszej działalności – dodaje.

Na każdym stoisku zespół mac. design rozważył potrzebę użycia każdego z komponentów, tak by maksymalnie zmniejszyć zużycie nowych materiałów, a także - tam, gdzie to możliwe, zastępować elementy zrównoważonymi alternatywami. Komponenty naszych stoisk są obecnie projektowane tak, aby można je było ponownie wykorzystać i zachować na przyszłe wydarzenia, a zużyte elementy są wysyłane do recyklingu.

Jako przykład takich działań na stoisku Ishida podać można dwuczęściowe tabliczki sufitowe wielokrotnego użytku, tkaniny zastępujące drukowane panele tylnych ścian, płytki podłogowe nadające się do recyklingu i ponowne wykorzystanie elementów dekoracyjnych.

W przypadku, gdy Ishida dzieli stoisko z inną firmą i nie może dokładnie zweryfikować swojego wpływu na emisję dwutlenku węgla, redukcja śladu węglowego prowadzona będzie poprzez skupienie się na możliwościach redukcji, wymiany, ponownego użycia lub recyklingu materiałów, tak by osiągnąć jak największą neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla.

– Nowe, ulepszone podejście, oparte na zrównoważonym rozwoju, zmniejszy ślad węglowy naszej obecności na wystawach i pozwoli firmie Ishida kontynuować ewolucję ugruntowanej tożsamości – powiedział Steve Jones.

Zrównoważony rozwój nadal jest dla Ishidy bardzo ważnym kryterium podczas projektowania urządzeń. Najnowsza gama naważarek wielogłowicowych firmy pozwala na zmniejszenie zużycia energii o około 20% w porównaniu z poprzednimi generacjami, podczas gdy systemy kontroli rentgenowskiej mają wbudowaną funkcję, która przełącza maszyny w tryb czuwania po okresach bezczynności.

Najnowsze zgrzewarki do tacek Ishida zostały zaprojektowane z myślą o niezawodnej obsłudze nowych, zrównoważonych formatów opakowań, a opracowana przez firmę technologia Inspira VFFS dla producentów pakowanych przekąsek, pomaga wyeliminować odpady opakowaniowe, zapewniając spójną konfigurację maszyny.

Zaangażowanie Ishidy w zrównoważony rozwój, znajduje również odzwierciedlenie w niedawnej akredytacji ISO 14001. Jak wyjaśnił David Cleaver, kierownik ds. ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa w firmie Ishida, „ISO 14000 to szereg norm związanych z zarządzaniem środowiskiem, które powstały, aby pomóc organizacjom zminimalizować negatywny wpływ ich działalności na środowisko.

Normy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami i innymi wymaganiami dostosowanymi do środowiska. Ishida niedawno otrzymała standard 14001 i jest zobowiązana do utrzymania akredytacji ISO 14001 poprzez audyty wewnętrzne i zewnętrzne.”

 

O Ishida

Ishida oferuje pełen asortyment maszyn do ważenia, uszczelniania, kontroli rentgenowskiej, ważenia kontrolnego i wykrywania wycieków, a także oprogramowania wspierającego linię produkcyjną zarówno w przypadku zastosowań spożywczych, jak i niespożywczych. Wizją firmy jest odgrywanie trwałej i niezbędnej roli w globalnym łańcuchu dostaw żywności, zapewniając, by produkty spożywcze na całym świecie były dostarczane i konsumowane bezpiecznie, wydajnie i w sposób zrównoważony.

 

Pytania dotyczące zakupu urządzeń Ishida:
Ishida
Ul. Chorzowska 108
40-121 Katowice
Polska
E-Mail: infopl@ishidaeurope.com
www.ishidaeurope.com/pl

Słowa kluczowe:

Autor: Ishida Europe

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.