Poligrafia w marketingu
Data: 05.06.2018 Miejsce: Warszawa-Bemowo
Czas trwania: 8 h
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.
Szkolenie skierowane do
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych.
Program
Program
1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji
- projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu
- terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji
- podstawowe zasady składu i łamania
- przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP
- postać elektroniczna publikacji a wydruk
- zasady korekty.
2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny
a) przygotowalnia (prepress)
- odwzorowywanie kolorów, CMYK a Pantone
- technologia
- zarządzanie barwą
- proofing kontraktowy
b) drukowanie (press)
- najczęściej stosowane techniki druku (offset, wklęsłodruk, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy mało- i wielkoformatowy)
- podstawowa technika poligrafii: offset (maszyny drukujące, farby, farby specjalne)
- druk cyfrowy (personalizowany, na żądanie, masowy)
- druk cyfrowy wielkoformatowy
- łączenie technik drukarskich
c) obróbka po druku (postpress)
- uszlachetnianie publikacji (foliowanie/laminowanie, lakierowanie, lakierowanie wybiórcze, tłoczenie folią, wykrawanie)
- introligatornia (zszywanie, klejenie, oprawa) druków tradycyjnych i cyfrowych
4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów
- komunikacja
- jaką drukarnię wybrać
- jak napisać dobre zlecenie
- jak kalkulować zlecenie, żeby było dobrze wykonane jakościowo i konkurencyjne cenowo
- jak reklamować źle wykonane zlecenie.
Warunki uczestnictwa
1. Organizator:
Polski Drukarz sp. z o.o.
ul. Obywatelska 115
94-104 Łódź
2. Termin szkolenia
5 czerwca 2018 r. w godzinach 9-17
3. Miejsce:
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Wald, ul. Połczyńska 52, Warszawa-Bemowo
4. Opłaty:
Koszt udziału w szkoleniu:
750 zł + 23% VAT
Opłata obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat.
5. Wpłatę należy uiścić na konto wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.:
5.1. W przypadku płatności w walucie PLN:
mBank, numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3102 7716 4404
5.2. W przypadku płatności w walucie EUR:
PL96114020040000311206075537
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
do dnia 21.05.2018.
6. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest przesłać do Organizatora wypełniony formularz zgłoszeniowy do dnia 21.05.2018.
7. Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń (jako zgłoszenie rozumie się przesłanie formularza zgłoszeniowego i dokonanie wpłaty).
8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu i miejsca szkolenia. W przypadku odwołania szkolenia bądź zmiany jego terminu organizator zwróci wniesioną opłatę za udział w szkoleniu lub, za zgodą uczestnika, wpłata zostanie zaliczona na poczet opłaty za szkolenie w innym terminie.
9. W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu po terminie zgłoszenia lub w przypadku nieprzybycia na szkolenie wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Można zgłosić udział osoby zastępującej uczestnika podczas szkolenia.
10. Organizator nie ubezpiecza Uczestnika biorącego udział w szkoleniu i nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy należące do Uczestnika, które mogą zostać zniszczone, zgubione bądź ukradzione w trakcie trwania szkolenia.
12. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia w miejscu odbywania się szkolenia.
13. Uczestnik szkolenia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych DZ.U. Nr. 133, poz. 833 (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego) przez firmę Polski Drukarz sp. z o.o. (ul. Obywatelska 115, 94-104 Łódź) niezbędnych do dokonania rejestracji, udziału w szkoleniu.
14. W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt:
42 687 12 92
biuro@swiatdruku.eu
Zapytaj organizatora o szczegóły