Współpraca z sieciami handlowymi w praktyce
Data: 21.05.2018 Miejsce: Łajski
Czas trwania: 8 h
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy w jaki sposób skutecznie nawiązać współpracę z sieciami handlowymi, jak właściwie przygotować ofertę, produkt, etc.
Szkolenie skierowane do
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych nawiązaniem współpracy i już współpracujących z sieciami handlowymi. Skierowane jest ono głównie do producentów chcących wprowadzić swoje "brandowe" produkty do sieci, jak również do producentów chcących produkować pod marką własną danej sieci handlowej.
Program
Część I
1. Jak przygotować ofertę IN-OUT na przykładzie Stokrotki
2. Jak przygotować ofertę OPE - na przykładzie ROSSMANN
Część II
1. Treść zaproszenia do współpracy - Cold calling
2. Wsparcie SELLOUT - Praktyczne sposoby wspierania sprzedaży
3. Znaczenie opakowania zbiorczego na przykładzie Biedronka
Część III
1. Sprzedaż internetowa - znaczenie OMNICHANEL
2. Marketing - za co płacimy a co robić samemu?
Część IV - WARSZTATY
- Badanie rynku Tradewatch, Webranking
- Formuowanie zapytania e-mail
- Wypełnianie oferty exel
- Telefon do kupca
Szkolenie realizowane będzie w godzinach: 09.00 - 17.00
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenia przyjmujemy do 11.05.2018 r. Formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie www.jars.pl (link: http://jars.pl/oferta/uslugi-techniczne/szkolenia-konsultacje-weryfikacje/formularz-zapisu-na-szkolenia ).
Koszt szkolenia:
649 zł + 23% VAT za osobę: przy zgłoszeniu 1 osoby z firmy.
599 zł + 23% VAT za osobę: przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób z firmy.
Koszt obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu oraz przerwy kawowe i obiad.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu:
- telefonicznego: (48) 22 783 17 34
- mailowego: szkolenia@jars.pl
Zapytaj organizatora o szczegóły