Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Data: 16.12.2024 Miejsce: ON-LINE
Czas trwania: 3 h
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z podstawami analizy sensorycznej i jej zastosowaniem, czynnikami wpływającymi na wyniki badań, zasadami tworzenia zespołu, wymaganiami i zadaniami lidera zespołu sensorycznego, realizacji badań oraz standardowymi metodami analizy sensorycznej.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności pracowników laboratorium, kontroli jakości, działu technologii, marketingu i R&D, pracowników produkcji, jak również osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę w obszarze badań sensorycznych.
1. Podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologia.
2. Zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek.
3. Czynniki wpływające na wiarygodność wyników.
4. Rekrutacja i weryfikacja zespołu sensorycznego.
5. Wymagania normy ISO 13300-2:2006
6. Testy weryfikacyjne - rodzaje i zasady wykonania.
7. Metody analizy sensorycznej i badań konsumenckich.
8. Dodatkowe pytania, podsumowanie, zakończenie szkolenia.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 7 dni przed terminem szkolenia.
Link do formualrza elektronicznego dostępny na stronie - https://hamilton.com.pl/formularz-zgloszeniowy/?training_id=12368&place_id=0
W razie jakichkolwiek pytań lub wsparcia technicznego prosimy o kontakt: szkolenia@jsh.com.pl lub telefon: 58/ 766 99 46.
Zapytaj organizatora o szczegóły