eFORUM foodfakty - Piwo bezalkoholowe rynek • surowce • technologie
Dostępne non-stop
Cel wydarzenia
Piwa bezalkoholowe są obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku piwa – stanowią 5,7% wartości całego rynku piwa w Polsce, a wartość ich sprzedaży przekroczyła w 2020 r. 1 mld PLN! Wśród piw „zero” najchętniej kupowane były warianty smakowe (wzrost o 34%) i bezalkoholowe lagery (wzrost o 13%). Segment piw bezalkoholowych ma bardzo duży potencjał do dalszego dynamicznego rozwoju w 2021 r. oraz w kolejnych latach.
Obserwując obecne trendy w rozwoju piw niskoalkoholowych oraz bezalkoholowych można się spodziewać, że coraz większa liczba browarów zacznie włączać tego typu produkty do swojej oferty, aby sprostać wymaganiom współczesnych konsumentów.
Webinar przybliżył uczestnikom zagadnienia związane z wyzwaniami, z jaki musi zmierzyć się producent piwa bezalkoholowego. Eksperci z branży zaprezentowali tematy związane z:
- metodami produkcji
- jakością mikrobiologiczną
- analizą sensoryczną
a także:
- analizą zafałszowań w branży piwowarskiej
- nowymi warunkami znakowania napojów spirytusowych
- rynkiem i perspektywami jego rozwoju dla segmentu piw nisko- i bezalkoholowych
eFORUM foodfakty - Piwo bezalkoholowe rynek • surowce • technologie jest rozwinięciem i uzupełnieniem tematyki najnowszego wydania FoodFakty NAWIGATORA - Piwo bezalkoholowe rynek • surowce • technologie
Wydarzenie skierowane do
Producentów napojów, piwowarów, a także wszystkich firm, które już posiadają w swojej ofercie piwo bezalkoholowe oraz tych, które dopiero planują wejść w ten segment produkcji piwa.
Webinarium skierowane jest do profesjonalistów branży spożywczej z:
- działów zapewniania jakości
- technologów
- działów produkcji
- działów prawnych
- działów R&D
- działów marketingu
- działów zakupów
A także do przedstawicieli nauki, handlu, gastronomii i wszystkich innych zainteresowanych tym najszybciej rozwijającym się segmentem branży piwowarskiej.
UCZESTNICTWO W eFORUM MOŻLIWE DZIĘKI PARTNEROM WSPIERAJĄCYM:
Program
Powitanie/wstęp Janusz Olejnik – FoodFakty – założyciel – CEO |
Przegląd zagrożeń bezpieczeństwa żywności oraz ryzyka na zafałszowania produktów z kategorii piw, na podstawie bazy RASFF, Probase360 oraz doniesień światowych mediów Janusz Olejnik – FoodFakty – założyciel – CEO |
Segment piwa bezalkoholowego – rosnący potencjał sprzedaży zagranicznej Grzegorz Rykaczewski – Santander Bank Polska |
SIGMATEC - łagodna dealkoholizacja Janusz Rozumecki – JMR Europe |
Stawianie czoła specyficznemu wyzwaniu mikrobiologicznemu piwa bezalkoholowego PhD Roland Pahl – Pall Corporation |
Poprawa oceny sensorycznej poprzez korelację z danymi z GC-TOF-MS i wynikami analizy białka - charakterystyka wpływu czasu przechowywania piwa na jego aromat Edyta Szyszko – LECO |
Wyzwania w produkcji piwa bezalkoholowego mgr inż. Mateusz Jackowski – Politechnika Wrocławska |
Nowe warunki znakowania napojów spirytusowych w rozporządzeniu 2019/787 - jakie zmiany czekają przedsiębiorców? Magdalena Wolska – FoodFakty |
Sesja Q&A |
Warunki uczestnictwa
Dostępne w abonamencie Strefy Managera