Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Piwo bezalkoholowe – rynek • surowce • technologie

Piwo bezalkoholowe – rynek • surowce • technologie

FoodFakty NAWIGATOR Piwo bezalkoholowe – rynek surowce technologie

Piwa bezalkoholowe są obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem – stanowią 5,7% wartości całego rynku piwa w Polsce, a wartość ich sprzedaży przekroczyła w 2020 r. 1 mld PLN!

W opracowaniu znajdziesz m.in. odpowiedzi ekspertów na pytania:

  • Jak obecnie kształtuje się rynek segmentu piw bezalkoholowych i jakie ma przed sobą perspektywy – specjalnie dla nas ocenę przygotowali: NielsenIQ, Santander Bank, Grupa Żywiec, Carlsberg Polska, Browar Kormoran oraz Browar Tenczynek
  • Jakie są metody produkcji piwa o obniżonej zawartości alkoholu?
  • W jaki sposób nadać pełnię smaku piwom bezalkoholowym?
  • Czy każdy browar może konkurować w rozwijającym się sektorze napojów bezalkoholowych?
  • Jak sprostać wyzwaniu mikrobiologicznemu piwa bezalkoholowego?
  • Jak odzyskiwać wodę w branży napojów?
  • Jak dokonywać jednoczesnego pomiaru ekstraktu, alkoholu, CO2 i innych parametrów w piwach alkoholowych i bezalkoholowych?
  • Jakie prozdrowotne korzyści wynikają z konsumpcji piw bezalkoholowych?
  • Podatek akcyzowy a produkcja piwa bezalkoholowego?
  • Jak z punktu prawnego wygląda reklama oraz sprzedaż piwa bezalkoholowego „0%” osobom nieletnim?

 

Wśród piw „zero” najchętniej kupowane były warianty smakowe (wzrost o 34%) i bezalkoholowe lagery (wzrost o 13%). Segment piw bezalkoholowych ma bardzo duży potencjał do dalszego dynamicznego rozwoju w 2021 r. oraz w kolejnych latach. Wpływ na to ma przede wszystkim zmiana stylu życia oraz kultura spożywania alkoholu.

Ale potencjał piwa bezalkoholowego nie ogranicza się jedynie do rynku krajowego. Wzrost popytu notowany jest również w innych krajach UE oraz poza nią. Dla browarów, które są obecne w kanale eksportowym jest to szansa na zwiększenie sprzedaży. Obecnie sprzedaż zagraniczna piw bezalkoholowych z Polski, jak również handel wewnętrzny UE tym asortymentem oraz eksport poza UE charakteryzują się wysokimi – dwucyfrowymi – dynamikami wzrostu.

Piwa bezalkoholowe mają dużo do zaoferowania. Każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a piwo bezalkoholowe bezspornie wygrywa z każdym innym słodkim napojem pod wieloma względami, jak m.in.: właściwości orzeźwiające, obecność składników prozdrowotnych czy walory smakowe.

Wraz z rozwojem tego segmentu obserwuje się, że to młodzi ludzie stają się najważniejszą grupą konsumentów piw bezalkoholowych. Obserwując obecne trendy w rozwoju piw niskoalkoholowych oraz bezalkoholowych można się spodziewać, że coraz większa liczba browarów zacznie włączać tego typu produkty do swojej oferty, aby sprostać wymaganiom współczesnych konsumentów.

 


FOODFAKTY NAWIGATOR DOSTĘPNY JEST DO POBRANIA ZA DARMO DZIĘKI PARTNEROM WSPIERAJĄCYM:

ORAZ PARTNEROM MERYTORYCZNYM TEGO WYDANIA:

oraz

Politechnika Wrocławska

 

Firmy zainteresowane współpracą z nami przy tworzeniu ff NAWIGATORA zapraszamy serdecznie do kontaktu: foodfakty@foodfakty.pl


CHCESZ ZAPOZNAĆ SIĘ Z ZAWARTOŚCIĄ NAWIGATORA PRZED POBRANIEM:

>>PRZEJRZYJ MATERIAŁ<<

 

SearchConsole_Nav

Materiał udostępniony przez: FoodFakty

Materiał opublikowany dnia: 27.05.2021

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.