Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Herbapac: X-Ray Ishida dba o jakość najlepszych herbat

Herbapac, wchodząc na japoński rynek herbaty, postanowił przejść z wykrywacza metali na technologię rentgenowską Ishida. Pozwoliło to producentowi spełnić tamtejsze szczególnie rygorystyczne wymagania, a także dotrzeć do najbardziej wymagających klientów.

Model Ishida IX (https://bit.ly/3t49H2h) używany jest przez Herbapac do kontroli herbat oferowanych do sprzedaży luzem. Pracuje on z szybkością od 25 do 75 kg na godzinę - odmierzane porcje są pakowane w pudełka lub torebki.

Na początku każdego cyklu produkcyjnego maszyna jest konfigurowana poprzez przepuszczenie przez system próbek kalibracyjnych z metalu, gumy i szkła. Wszelkie ciała obce są następnie wychwytywane przez pomiar gęstości kontrolowanego produktu. Wiązka promieniowania rentgenowskiego jest kierowana na czujnik liniowy. Gdy produkt przechodzi przez wiązkę promieniowania rentgenowskiego, tylko szczątkowa energia dociera do czujnika. Pomiar różnicy w poziomie absorpcji energii promieniowania rentgenowskiego między produktem a ciałem obcym umożliwia wykrycie zanieczyszczenia.

Wszystkie systemy kontroli rentgenowskiej Ishida wykorzystują opatentowaną przez firmę inteligentną technologię GA (opartą na algorytmie genetycznym). Analizując dane obrazu z wielu powtórzeń, maszyna osiąga niezwykle wysoki poziom precyzji. Wynika to z tego, że wykrywane zanieczyszczenia są na ogół podobne – herbata jest zbierana ręcznie, 90% zanieczyszczeń stanowią bardzo drobne kamyki – przy użyciu technologii GA inspekcję można zoptymalizować, maksymalizując skalę wykrywania powszechnie występujących ciał obcych.

„Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani systemem wykrywania, który zabezpiecza naszą produkcję” – mówi Fanny Husselstein, dyrektor zakładu produkcyjnego Herbapac. „Model Ishida IX jest łatwy w użyciu, a także w czyszczeniu, dzięki możliwości demontażu i ponownego montażu bez użycia narzędzi” - podkreśla.

Herbapac to globalny dostawca, który zaopatruje w wysokiej jakości luksusowe herbaty zarówno sieci handlowe i delikatesy, jak i kawiarnie, restauracje czy hotele.

„Receptury tworzymy z wyselekcjonowanych herbat z Chin, Indii, Japonii, Korei, Afryki i Ameryki Południowej” – mówi Husselstein. „Zapewniamy najwyższej jakości opakowanie, wnosząc know-how i nasze wieloletnie doświadczenie” – dodaje i zapewnia, że to nie koniec współpracy z Ishida.

„W ciągu najbliższych dwóch lat planujemy zainwestować około 1,6 mln euro, które chcemy poświęcić między innymi na stworzenie trzeciej zautomatyzowanej linii dedykowanej dla saszetek z herbatą o gramaturze 2g” – zdradza Fanny Husselstein. „W ramach tej inwestycji planujemy zwiększyć szybkość pakowania ze 160 do 240 saszetek na minutę”.

Założona w 2008 roku firma Herbapac jest wspólnym przedsięwzięciem grup Salpa i Fauchon. Firma zatrudnia obecnie 80 osób. W ciągu ostatnich trzech lat odnotowała 17% wzrost produkcji, która obecnie wynosi 300 ton herbaty rocznie. Posiada akredytację IFS (International Featured Standards) w zakresie bezpieczeństwa i jakości żywności oraz certyfikat ECOCERT do produkcji produktów ekologicznych.

 

Źródło: https://ishidaeurope.pl/  

Case studies: https://www.ishidaeurope.com/pl/o-nas/case-study/ 

Słowa kluczowe: ishida, herbata, x-ray, wykrywacz metalu

Autor: Ishida Europe

Wybrane produkty / usługi

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.