Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

"Okiem młodego analityka" czyli warsztaty dla studentów SGGW

W marcu firma Avon we współpracy z IAAS Polska zorganizowała w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie warsztaty dla studentów. Temat spotkania brzmiał "Okiem analityka- jak udoskonalać procesy w globalnej firmie? ". Warsztaty przeprowadzili pan Paweł Kotlarski i pan Krzysztof Kryczka.

Na początku spotkania uczestnicy warsztatów mieli warm up w postaci quizu o firmie Avon. Test "abc" zawierał 7 pytań, między innymi takie jak: w którym roku powstała firma Avon i w ilu procentach marka ta jest rozpoznawalna na świecie. Dwie osoby, które uzyskały najwyższy wynik, otrzymały nagrody. To zachęciło studentów do jeszcze aktywniejszego uczestnictwa w warsztatach.

W spotkaniu można było wyróżnić dwie główne części. W pierwszej pan Paweł Kotlarski powiedział m.in. jak dokładnie działa tak duża firma jaką jest Avon, co to łańcuch dostaw, na co zwraca się największą uwagę i z czym na codzień pan Paweł jako Starszy Menedżer Planowania Produkcji i Zarządzania Danymi w Rejonie EMEA musi się zmierzyć.

Druga część warsztatów miała charakter praktyczny. Pan Krzysztof, Starszy Specjalista ds. Raportowania i Doskonalenia Planowania Produkcji w Rejonie EMEA, przybliżył uczestnikom jak wygląda praca analityka. Studenci mieli podane trzy przykłady problemów, z rozwiązaniem których musieli się zmierzyć. Oczywiście były to realne zadania, z którymi w swojej pracy analityka spotkał się już pan Krzysztof. Studenci wykazali się niemałą inteligencją i analitycznym myśleniem, gdyż na każde z trzech podanych problemów znaleźli niejeden sposób rozwiązania. Prowadzący warsztaty byli pod wrażeniem tak wnikliwych odpowiedzi ze strony studentów.

Pod koniec każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający obecność na warsztatach oraz upominek od firmy Avon. Wszyscy biorący udział byli usatysfakcjonowani przebiegiem spotkania i wiedzą, którą pozyskali podczas niemal 2,5 godzinnego spotkania. Niektórzy studenci po zakończonych warsztatach zostali z naszymi gośćmi na chwilę rozmowy. Dzięki temu mogli uzyskać więcej informacji na temat firmy i drogi jaką trzeba przebyć, żeby zostać jednym z jej członków. Panowie Paweł i Krzysztof z chęcią odpowiedzieli na zadane im pytania.
IAAS Polska niezmiernie cieszy się, że mogło dać studentom SGGW możliwość do poszerzenia swojej wiedzy oraz kontaktów zawodowych, a także ma nadzieję, że to spotkanie zaowocuje w przyszłości stanowiskiem pracy na najwyższym szczeblu.

Słowa kluczowe:

Autor: IAAS Polska

Artykuł_opublikowany_dzięki_firmie

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.