Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Celem projektu „Kupuję-Smakuję” jest promocja polskiej żywności oraz wzmacnianie wizerunku polskich producentów i sprzedawców – lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich. Nadchodzący jesienno-świąteczny czas, to wspaniała okazja, aby walory polskich produktów oraz propozycje rynkowe jej producentów i przetwórców przedstawić w formie nieszablonowych publikacji medialnych, oryginalnych przepisów i działań angażujących konsumentów. Wspólnie promujmy lokalne i regionalne firmy i nasze miejsca pracy. Zapraszamy do udziału!
Z kolei prestiżowy konkurs „Czas na Śląskie” ma na celu wyłonienie i wypromowanie najlepszych produktów i usług wytwarzanych przez Podmioty mające Siedzibę w województwie śląskim. Wyboru najlepszych produktów dokona specjalnie powołana Kapituła Konkursu. Zgłoś swój produkt do konkursu w plebiscycie i zdobądź znak jakości będący potwierdzeniem wyjątkowości Twojego produktu!
W tym roku nowości w ofercie dla firm!
Kompleksowy projekt medialny będzie realizowany w okresie od października do Świąt Bożego Narodzenia 2021 roku. Proponujemy więc Państwu możliwość komercyjnego uczestnictwa w tym wyjątkowym przedsięwzięciu. Tym samym prezentacja Państwa firmy dotrze do kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców całego Subregionu Zachodniego (500 tys. mieszkańców) różnymi kanałami informacyjnymi. Zapraszamy również na nową stronę www.kupujesmakuje.pl!
Do kogo kierujemy projekt?
Główne działania w ramach projektu:
1. Działania promocyjne: Publikacja prezentacji partnerów strategicznych i producentów żywności w naszych mediach: gazetach (Nowiny Raciborskie, Nowiny Wodzisławskie, Magazyn Rybnicki, Nowiny Żorskie, Nowiny Jastrzębskie), na portalu Nowiny.pl, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube i Linkedin), na ekranach LED w Raciborzu i Żorach, w unikatowym „e-booku” z przepisami kulinarnymi promującymi producentów oraz na stronie www.kupujesmakuje.pl.
2. Wydarzenie „Kuchnia OFF-LINE” - event polegający na gotowaniu potraw świątecznych przez szefa kuchni renomowanej Restauracji Młyn Michała Krotky i „lodowego” Mistrza Polski i właściciela rodzinnej lodziarni – Lody Szypuła 1974 Tomasza Szypuły, połączonego z lokowaniem produktów naszych partnerów!
3. Studio śniadaniowe Nowiny - relacja na żywo (streaming on-line na Nowiny.pl i FB Nowiny.pl) studia śniadaniowego Nowiny, w których pokażemy skróty z przygotowywania potraw świątecznych przez naszych Mistrzów Kuchni oraz wywiady z zaproszonymi gośćmi.
4. Kampania promocyjna projektu w mediach tradycyjnych i mediach społecznościowych wraz z publikacją logotypów partnerów i producentów - projekt będzie promowany w największym w regionie radiu Vanessa FM, Raciborskiej Telewizji Kablowej RTK, Telewizji TVS, portalu serwisspozyczy.pl, www.foodfakty.pl, w naszych tygodnikach i miesięcznikach bezpłatnych oraz w mediach społecznościowych na Facebooku. Instagramie, Youtube i Linkedin. Patronem branżowym projektu jest ponownie program promocyjny "Doceń polskie" www.docenpolskie.pl oraz Śląska Izba Rolnicza www.sir-katowice.pl
5. NOWOŚĆ! Prestiżowy Konkurs: „ Czas na Śląskie” – zgłaszanie przez firmy z branży spożywczej swoich produktów do oceny przez specjalnie powołaną Kapitułę Konkursu w celu otrzymania prestiżowego znaku jakości „Czas na Śląskie” wraz z promocją swoich produktów żywnościowych w mediach Organizatora oraz możliwość wygrania wartościowej kampanii reklamowej o wartości 5000- 10 000 zł dla najlepszych produktów wybranych przez Kapitułę!
Nasz konkurs to nie tylko świetna okazja do promocji konkretnych firm i produktów/usług branży spożywczej, ale również całego regionu! Masz firmę w branży spożywczej? Dlaczego warto wziąć udział?
Konkurs „Czas na Śląskie” ma na celu wyłonienie i wypromowanie najlepszych produktów i usług wytwarzanych przez Podmioty mające siedzibę w województwie śląskim. Wyboru najlepszych produktów dokona specjalnie powołana Kapituła Konkursu.
Śląskie firmy wytwarzają zdrową i smaczną żywność, wysokiej jakości produkty, a wiele z nich świadczy usługi na najwyższym poziomie. Jednak wiedza o tej działalności nie zawsze jest powszechnie znana, dlatego celem naszej akcji jest przede wszystkim promocja lokalnych marek oraz ciekawych i wyróżniających się produktów.
Zdobywcy nagrody głównej i wyróżnień otrzymają:
Zgłoszenia produktów/usług przyjmujemy do 30 listopada! Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 14 grudnia br. podczas relacji LIVE studia śniadaniowego Nowiny!
Nasi Mistrzowie Kuchni „Kupuję-Smakuję”!
Michał Krotky – szef kuchni Restauracji Młyn w Raciborzu
Z gastronomią związany od 14 lat, nie licząc ukończenia technikum gastronomicznego. Od 9 lat na stanowisku szefa kuchni. Podchodzi bardzo ambitnie, starannie i z uśmiechem do gotowania, dzięki czemu w każdej kuchni czuje się jak ryba w wodzie. Pobyt w Londynie i praca w restauracji z gwiazdką Michelin uświadomiły mu, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Aktualnie od 5 lat szef kuchni restauracji Młyn w Raciborzu. Nieustannie się rozwija poznając i testując nowe potrawy i smaki. Gotowanie to jego pasja, którą rozwija się całe życie.
Tomasz Szypuła - właściciel rodzinnej lodziarni - Lody Szypuła 1974 – czyli Lodziarni Miś w Raciborzu i Lodziarni pod Orzechem w Baborowie
Absolwent szkoły gastronomicznej w Raciborzu 1997. Mieszkaniec Raciborza. Mistrz Polski w lodach rzemieślniczych Exposweet Warszawa 2017. Uczestnik mistrzostw świata w lodziarstwie rzemieślniczym Coppa dell Mondo Rimini 2018. Wykładowca w międzynarodowej szkole cukierniczo-gastronomicznej Ashanti Łódź. Obecnie przygotowuje się do startu w indywidualnych mistrzostwach świata w lodziarstwie rzemieślniczym w Bolonii we Włoszech po dwuletnich eliminacjach i wygranej w polskim finale 2021. Jego praca to ogromna pasja, którą dzieli się poprzez tworzenie nowych smaków lodowych, wyrobów cukierniczych i tortów nowoczesnych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Chcesz wziąć udział w naszym unikatowym projekcie? Zapewniamy pomoc w przygotowaniu prezentacji! Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności – nie może Was zabraknąć! Kreatywny Dział Rozwoju Biznesu Wydawnictwa Nowiny zaprasza do współpracy.
Skontaktuj się z nami już dziś i zamów prezentację oraz zgłoś produkty do konkursu "Czas na Śląskie"!
Organizator: Wydawnictwo Nowiny, ul. Kościuszki 32a, Racibórz, tel. 608 678 209, reklama@nowiny.pl
Zaufali nam w pierwszej edycji:
Przeczytaj także
Przeciętna marżowość w całym sektorze przetwórstwa mięsnego w Polsce w pierwszej połowie 2021 roku wyniosła 6,3% i była wyższa o 0,9% w relacji rocznej. Obserwowany wzrost wynikał głównie ze wzrostu rentowności w sektorze mięsa czerwonego, co wynikało z niższych kosztów żywca. Jeśli chodzi o drób wzrost był mniej wyraźny. Wyniki finansowe sektora mięsnego komentuje Magdalena Kowalewska, Analityk Sektora Food&Agri BNP Paribas Bank Polska S.A.
Targi Sadownictwa i Warzywnictwa TSW 2022 odbędą się w dniach 12-13 stycznia w Ptak Warszaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. XII edycja TSW 2022 już za 77 dni!
Klaster LifeScience Kraków wraz z partnerami zapraszają na konferencję Life Science Open Space 2017, która odbędzie się 19 października w ICE Centrum Kongresowym w Krakowie.