Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Profesjonalny dział obsługi reklamacji. Szkolenie dla kadry menadżerskiej - szkolenie ON-LINE

Data: 04.11.2021 Miejsce: ON-LINE
Czas trwania: 10 h

Cel szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu menedżerowie zyskają pakiet niezwykle cennej wiedzy praktycznej opartej w całości na
doświadczeniach innych firm. Uczestnicy otrzymają również pakiet cennych materiałów możliwych do dostosowania
w ich firmach. Bardzo dużą zaletą szkolenia jest również praca zespołowa wykorzystująca efekt synergii. Wykorzystując
skutecznie to zjawisko uczestnicy nie tylko otrzymują gotowe systemy do zarządzania w dziale reklamacji, ale
wypracowują nowe rozwiązania aktualne do ich specyfiki rynku.

Szkolenie skierowane do

Szkolenie jest dedykowane dla kadry menedżerskiej, która stoi przed zadaniem utworzenia profesjonalnego działu do
obsługi reklamacji lub też potrzebuje wdrożyć nowe rozwiązania usprawniające proces obsługi reklamacji.

Program

1. Analiza sytuacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
2. Określanie zadań, których realizacja jest niezbędna dla realizacji strategii Działu Reklamacji i firmy
3. Struktura Działu Reklamacji i wynikające z niej potrzeby kadrowe
4. Identyfikacja najważniejszych kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
5. Tworzenie opisów stanowiskowych dla specjalistów i asystentów Działu Reklamacji
6. Szkolenie pracowników obsługujących reklamacje
7. Motywowanie pracowników, przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
8. Coaching pracowników odpowiedzialnych za reklamacje
9. Ocenianie okresowe pracowników Działu Reklamacji
10. Praca zespołowa – współpraca z innymi działami firmy
11. Budowanie autorytetu przywódcy przez Szefa Działu Reklamacji
12. Mierzenie satysfakcji Klientów z obsługi reklamacji.
13. Dodatkowe pytania, podsumowanie, zakończenie szkolenia.

Warunki uczestnictwa

Zapytaj organizatora o szczegóły

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstwaie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn