Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Givaudan uruchamia Protein Hub w swoim Centrum Innowacji w Zurychu

Kategoria: Biznes

Givaudan rozwija swoją globalną działalność w zakresie innowacji w dziedzinie białek roślinnych - w Centrum Innowacji w Zurychu otwarto Protein Hub.

Protein Hub opiera się na wiodącej w branży pozycji Givaudan jako lidera w dostarczaniu wiedzy i rozwiązań w zakresie: smaku, tekstury, kolorów, białek i składników oraz zapewnia ekspertów, technologie i sprzęt, aby przyspieszyć rozwój alternatywnych białek.

Protein Hub wyposażony został w najnowocześniejszą kuchnię i pilotażowy zakład produkcyjny, który obejmuje nową maszynę do ekstruzji o wysokiej wilgotności. Klienci mogą skorzystać z Protein Hub, aby pracować nad wszystkimi typami aplikacji i każdym aspektem procesu rozwoju produktu, od wstępnych pomysłów i spostrzeżeń konsumentów po praktyczne sesje prototypowania – wszystko w celu szybkiego wprowadzenia produktów na rynek.

Otwarcie ZIC Protein Hub to kolejne takie przedsięwzięcie Givaudan, w kwietniu 2021 r. uruchomiono Centrum Innowacji Protein APAC w Singapurze.

Globalny rynek białka roślinnego osiągnął 4,3 miliarda USD¹ i przewiduje się, że do 2035 r. wzrośnie do 290 miliardów USD².

Na całym świecie wielu konsumentów wybiera opcje roślinne i inne alternatywy ze względów zdrowotnych i etycznych — powiedział Louie D'Amico, prezes ds. Taste & Wellbeing. Protein Hub łączy klientów, start-upy, naukowców, szefów kuchni i innych partnerów, aby współtworzyć produkty białkowe, które nie tylko świetnie smakują, ale są dobre dla ciała, umysłu i planety - dodał.

Fabio Campanile, Global Head of Science and Technology, Taste & Wellbeing, skomentował: Tworzenie smacznych alternatyw mięsa, ryb lub nabiału – od produktów roślinnych po produkty fermentowane – wiąże się z wyjątkowym zestawem wyzwań i wymaga holistycznego podejścia. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że żadna firma nie jest w stanie zrobić tego sama. Musimy współpracować, aby stawić czoła wyzwaniom, przyspieszyć innowacje i kształtować przyszłość żywności. Protein Hub zapewnia idealne środowisko, aby tak się stało.

  1. Plant-based Meat Market by Source, Product, Type, Process and Region – Global Forecast to 2025”, MarketsandMarkets.
  2. Food for Thought: The Protein Transformation,” blue horizon.

Źródło: GIVAUDAN


Aby dowiedzieć się więcej o analogach mięsa i mleka, trendach w sektorze roślinnych alternatyw zapraszamy serdecznie do rejestracji na bezpłatny webinar (30 września godz. 12:00):

eFORUM foodfakty - Strategie PLANT-BASED surowce, technologie, reformulacje, aspekty prawne, rebranding, komunikacja


 

 

Wybierz temat: Badania żywności Dodatki i składniki Plant-based

Autor: FoodFakty

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.