Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

I konferencja „Jak wzmocnić brandy”

Kategoria: Biznes

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję „Jak wzmocnić brandy”, organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy, która odbędzie się 27 marca 2018 r. w godz. 9.00–16.30 w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie, przy ul. Przekornej 33. Partnerami konferencji są firmy HP i Merck.

Konferencję kierujemy do właścicieli firm oraz kadr zarządzających, brand managerów, product managerów, działów marketingu, projektantów i producentów opakowań. Uczestnicy wysłuchają wykładów, które poprowadzą eksperci specjalizujący się w różnych obszarach związanych z brandingiem oraz będą mogli wziąć udział w dyskusji, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Będzie mowa między innymi o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy – poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.

Szczegółowy program oraz rejestracja: I konferencja „Jak wzmocnić brandy”

Informacje o prelegentach:

Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck

Andrey Buchvinder, PageWide Web Press Installed Base and Supplies Business Manager, HP

Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark

Buduje strategie marek oraz koncepcje efektywnego wykorzystania opakowań w komunikacji na rynku FMCG. Wspiera producentów w budowaniu efektywnych strategii brandingowych.

Joanna Kwiczor, Business Development Manager, Saueressig Polska

Posiada doświadczenia z zakresu NPD i kreacji opakowań. Zajmuje się projektami związanymi z kreacją, rozwojem i drukiem opakowań dla wiodących marek na świecie.

Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging

Posiada kilkuletnie doświadczenie w marketingu B2C zdobyte na stanowisku brand managera w międzynarodowych firmach z sektora FMCG w zakresie tworzenia strategii i komunikacji marek oraz zarządzania produktem. Koordynuje opracowanie strategii marketingowych kluczowych produktów i usług oraz całokształt działań marketingowych i wizerunkowych firmy.

Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW

Tworzy skuteczne marki dla firm i produktów. Pomaga również zabezpieczyć prawa do marki i monitorować bezpieczeństwo znaków towarowych.

dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

Zajmuje się psychologią konsumenta i badaniami rynku. Specjalizuje się w badaniach i analizach psychograficznych konsumentów oraz psychologii komunikacji marketingowej.

Więcej informacji na stronie: http://www.akademia-wiedzy.eu

 

Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 16 marca br.

Koszt udziału w konferencji: 250 zł netto (307,50 zł brutto), cena obejmuje również przerwy kawowe, obiad i materiały konferencyjne w postaci elektronicznej.

Opłatę za udział w konferencji należy przelać na konto Polski Drukarz sp. z o.o.:

mBank, numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3102 7716 4404

Zapraszamy do rejestracji poprzez portal FoodFakty.pl : https://foodfakty.pl/i-konferencja-jak-wzmocnic-brandy 

 

Patronat nad konferencją objęli:

Polska Izba Artykułów Promocyjnych i Polska Izba Opakowań, miesięcznik „Świat DRUKU”, portal foodfakty.pl, International Featured Standards (IFS)

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!

Autor:Polski Drukarz sp. z o.o – Akademia-Wiedzy.eu
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Konferencja organizowana przez:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.