Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję „Jak wzmocnić brandy”, organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy, która odbędzie się 27 marca 2018 r. w godz. 9.00–16.30 w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie, przy ul. Przekornej 33. Partnerami konferencji są firmy HP i Merck.
Konferencję kierujemy do właścicieli firm oraz kadr zarządzających, brand managerów, product managerów, działów marketingu, projektantów i producentów opakowań. Uczestnicy wysłuchają wykładów, które poprowadzą eksperci specjalizujący się w różnych obszarach związanych z brandingiem oraz będą mogli wziąć udział w dyskusji, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Będzie mowa między innymi o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy – poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.
Szczegółowy program oraz rejestracja: I konferencja „Jak wzmocnić brandy”
Informacje o prelegentach:
Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck
Andrey Buchvinder, PageWide Web Press Installed Base and Supplies Business Manager, HP
Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark
Buduje strategie marek oraz koncepcje efektywnego wykorzystania opakowań w komunikacji na rynku FMCG. Wspiera producentów w budowaniu efektywnych strategii brandingowych.
Joanna Kwiczor, Business Development Manager, Saueressig Polska
Posiada doświadczenia z zakresu NPD i kreacji opakowań. Zajmuje się projektami związanymi z kreacją, rozwojem i drukiem opakowań dla wiodących marek na świecie.
Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging
Posiada kilkuletnie doświadczenie w marketingu B2C zdobyte na stanowisku brand managera w międzynarodowych firmach z sektora FMCG w zakresie tworzenia strategii i komunikacji marek oraz zarządzania produktem. Koordynuje opracowanie strategii marketingowych kluczowych produktów i usług oraz całokształt działań marketingowych i wizerunkowych firmy.
Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW
Tworzy skuteczne marki dla firm i produktów. Pomaga również zabezpieczyć prawa do marki i monitorować bezpieczeństwo znaków towarowych.
dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Zajmuje się psychologią konsumenta i badaniami rynku. Specjalizuje się w badaniach i analizach psychograficznych konsumentów oraz psychologii komunikacji marketingowej.
Więcej informacji na stronie: http://www.akademia-wiedzy.eu
Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 16 marca br.
Koszt udziału w konferencji: 250 zł netto (307,50 zł brutto), cena obejmuje również przerwy kawowe, obiad i materiały konferencyjne w postaci elektronicznej.
Opłatę za udział w konferencji należy przelać na konto Polski Drukarz sp. z o.o.:
mBank, numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3102 7716 4404
Zapraszamy do rejestracji poprzez portal FoodFakty.pl : https://foodfakty.pl/i-konferencja-jak-wzmocnic-brandy
Patronat nad konferencją objęli:
Polska Izba Artykułów Promocyjnych i Polska Izba Opakowań, miesięcznik „Świat DRUKU”, portal foodfakty.pl, International Featured Standards (IFS)
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!