Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Natural Branding© – etykietowanie nowej generacji - znakowanie laserowe do owoców i warzyw

Kategoria: Procesy i Technologie

Szukając innowacyjnych rozwiązań nowej generacji w zakresie etykietowania świeżych produktów, system etykietowania Laser Mark jest wiodącą technologią w branży. JBT Corporation i LaserFood wybiegają w przyszłość oferując ekonomiczną i ekologiczną alternatywę tradycyjnych etykiet do świeżych produktów.

Co to jest Natural Branding?

LaserFood, znany jako pionier bezpiecznej i wydajnej technologii znakowania laserowego, prezentuje Natural Branding© – bezdotykowe rozwiązanie do znakowania świeżych produktów w świetle naturalnym; podczas którego nie jest stosowany żaden atrament ani barwnik. Jest to przyjazny dla środowiska sposób znakowania owoców i warzyw, tworzący obraz na ich skórce. Natural Branding może być stosowany praktycznie na wszystkich owocach i warzywach. Jest to bardzo powierzchowny proces, który nie ma negatywnego wpływu na smak, zapach i trwałość, i jest całkowicie bezpieczny dla owoców i ich skórki, nawet tej części, która jest oznakowana.

Wszystko zaczęło się w 2006 roku, kiedy założyciel LaserFood i profesjonalista z branży rolniczej Jaime Sanfelix uświadomił sobie problem nieetykietowania i błędnego oznakowania produktów prezentowanych detalistom. Wówczas nie było możliwości osiągnięcia trwałej identyfikacji na świeżych produktach, a laserowy znak okazał się być rozwiązaniem tego problemu.

W ostatnich latach na całym świecie stale rośnie świadomość konsumentów na temat szkodliwości dla środowiska tworzyw sztucznych – trend ten może oznaczać duży krok naprzód dla LaserFood. Świat w końcu zdał sobie sprawę, że nie możemy dalej produkować i wyrzucać szalonych ilości tworzyw sztucznych, które używamy tylko raz, a których degradacja zajmuje wieki.

W 2016 roku firma LaserFood postanowiła zarejestrować swoją technologię znakowania laserowego pod nazwą Natural Branding©. Okazała się ona być hitem wśród konsumentów, otrzymując w przeważającej mierze pozytywne opinie od kupujących i zyskując duże zainteresowanie mediów w całej Europie.

Dyrektor zarządzający LaserFood Jaime Sanfelix wyjaśnił, że etykietowanie laserowe jest rozpoznawane przez coraz większą liczbę konsumentów przede wszystkim jako Natural Branding. "Dla liderów i twórców technologii, to bardzo satysfakcjonujące widzieć, jak marka Natural Branding jest obecnie rozpoznawana przez konsumentów w całej Europie i jak coraz więcej ludzi dostrzega ogromne korzyści, jakie ma ona dla środowiska" – dodał.

Dzięki technologii Natural Branding© klient firmy LaserFood – firma Eosta zdobyła nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój w konkursie Packaging Awards 2018.

Jakie są zalety technologii Natural Branding©?

Technologia Natural Branding firmy LaserFood może pomóc zarówno producentom, jak i sprzedawcom detalicznym w poprawieniu ich reputacji w zakresie ochrony środowiska. I co najważniejsze jest ona tania – z tego prostego powodu, że system eliminuje potrzebę stosowania nieekonomicznych etykiet papierowych, tuszy, klejów i używa tylko światło.

Właśnie z powyższych powodów ten system został opracowany, a odbyło się to przy wsparciu programu ekoinnowacji Unii Europejskiej na lata 2010-2013.

Co więcej, jest to bardzo elastyczny system, ponieważ można przy jego pomocy znakować, co się chce i kiedy się chce.

I wreszcie, co nie mniej ważne, jest to etykieta stała. Oznacza to, że dzięki Natural Branding© Twoja żywność staje się rozpoznawalna przez cały okres jej komercyjnego użytkowania, aż do stołu konsumenta finalnego. Pełna identyfikowalność produktów pozwala hodowcom i sprzedawcom detalicznym na śledzenie ich produktów do momentu, aż zostaną spożyte.

Z kolei konsumenci mają teraz pełną gwarancję co do tego, co kupują i mogą mieć dostęp do wszystkich informacji o produkcie, których potrzebują (co do tej pory było niemożliwe).

Jak mówi Karol Gębka, dyrektor handlowy w firmie Farma Świętokrzyska, "Natural Branding pomógł nam obniżyć koszty pakowania naszych produktów w najlepszy możliwy sposób. Jest on nie tylko wystarczający i trwały, ale także całkowicie nieszkodliwy dla środowiska. Co więcej, zabieg ten nie ma wpływu na smak i wartości odżywcze". Farma Świętokrzyska jest jedną z największych polskich firm oferujących zielone warzywa, owoce i produkty.

Jak działa Natural Branding?

Dzięki ponad 14-letniemu doświadczeniu w monitorowaniu i kontrolowaniu warunków znakowania laserowego oraz patentowi UE na jego stosowanie, firma LaserFood jest pionierem i liderem w dziedzinie bezpiecznego, niepowodującego uszkodzeń znakowania owoców i warzyw. W przeciwieństwie do technik laserowego wypalania, które obniżają jakość produktu i zmniejszają jego trwałość, opatentowany przez LaserFood system Laser Mark polega na usunięciu niewielkiego obszaru skórki owocu.

Najpierw owoce przechodzą pod promieniem światła, który jest rzutowany na górną warstwę ich skórki. Na początku na skórce nie widać niczego, ponieważ znak, który robimy jest bardzo słaby. Ale stopniowo, w ciągu kilku minut znak staje się widoczny. Jak to jest możliwe? To całkiem proste! Poprzez rzutowanie światła na owocową skórkę, komórki, które ją otrzymują, wycofują się. Trochę jak podczas opalania się na plaży, gdy inne komórki, które nie otrzymują światła, pozostają uśpione. Kolor komórek, które nie otrzymały światła, nie zmienia się.

Teraz ten owoc nie jest już zwykłym owocem! To już spersonalizowany owoc! Ze swoją własną tożsamością. Ze swoją własną marką.

Co więcej, ta technologia nie powoduje przypalenia skórki produktów. Pod hasłem "Natural Branding vs Burnt Skin" hiszpańska firma LaserFood z Walencji podkreśla zagrożenie, jakie stanowi nieskuteczne laserowe znakowanie świeżych produktów, nie tylko dla jakości i integralności produktów, ale także dla reputacji wielokrotnie nagradzanego systemu Natural Branding.

Skąd wiadomo, że to bezpieczne?

Efekty tej technologii zostały zbadane w obszernych badaniach naukowych. Nie używamy i nie tworzymy żadnych substancji chemicznych, a owoce nie gniją szybciej i nie stanowią zagrożenia mikrobiologicznego. Technologia została zatwierdzona przez agencje ds. bezpieczeństwa żywności zarówno w USA, jak i w UE. Zatwierdzenie władz USA można znaleźć tutaj, a zatwierdzenie UE (łącznie z dodatkami, których nie używamy w Natural Branding) znajduje się tutaj.

Etykiety laserowe zostały zatwierdzone przez Unię Europejską w 2013 roku.

Opcja i modele

Dostępne są dwa modele urządzeń: LMS1 PRO i LMS1 LITE.

Seria PRO wykorzystuje wszystkie możliwości technologii Laser Mark, natomiast seria LITE jest uproszczoną wersją serii PRO przeznaczoną dla klientów, którzy chcą cieszyć się wszystkimi zaletami technologii Laser Mark, jednocześnie dokonując mniejszych inwestycji. Urządzenia z serii LITE oferują takie same osiągi i możliwości znakowania, jak urządzenia PRO, ale systemy zostały uproszczone.

Aby uzyskać więcej informacji lub otrzymać ofertę - odwiedź stronę: naturalbranding.info

Osoba do kontaktu w JBT Polska: miguel.sanchez@jbtc.com

Globalna ekspansja LaserFood stała się możliwa dzięki umowie marketingowej z JBT Corporation, która buduje i promuje technologię Laser Mark firmy LaserFood na całym świecie. Firma JBT promuje również LaserFood poprzez jbtc.com oraz konta społecznościowe @JBTLaserFood na portalach: LinkedIn, Facebook i Twitter.

Kontakt:

Tel.: +34 960 700 522

E-mail: smerit@laserfood.es

www.laserfood.es

Wybierz temat: Nowości rynkowe Opakowania Owoce i warzywa Procesy i Technologie

Autor: John Bean Technologies

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.