Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

POLAGRA 2021 – stacjonarnie i online

Kategoria: Biznes

Trwają przygotowania do targów POLAGRA zaplanowanych na dni 4-6 października tego roku. Jak została zaplanowana formuła tegorocznej edycji wydarzenia?

Targi POLAGRA to jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora spożywczo-gastronomicznego. Wydarzenie co roku odwiedza kilkanaście tysięcy gości, z kraju i zagranicy. W tym roku zarówno wystawcy, jak i zwiedzający będą mogli w znaczący sposób zintensyfikować swoje działania mające na celu pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wynika to z rozwinięcia formuły targów – ta tradycyjna, oparta o spotkania „face to face” na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich będzie dodatkowo wspierana dedykowaną platformą online.

Ekspozycja

Targi to przede wszystkim bezpośrednie kontakty, spotkania w scenerii licznych stoisk, możliwość posmakowania nowych produktów, zobaczenia maszyn podczas pracy. Tak też przygotowywana jest tegoroczna ekspozycja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, na której pojawią się stoiska producentów wyrobów mleczarskich, mięsnych, owocowo-warzywnych, słodyczy, alkoholi i innych. Mocną stroną wystawy będzie część dedykowana technologiom spożywczym, na której będzie można zobaczyć najnowsze maszyny i kompletne linie produkcyjne. Nie zabraknie również rozwiązań dla gastronomii, kawiarni i piekarni. Całość uzupełnia strefy warsztatowe i konkursowe, w tym strefa Ogólnopolskiego konkursu dla piekarzy Master Baker oraz Master Class Show, w której pojawią się znakomici szefowie kuchni.

Platforma online

W tym roku uczestnicy targów, zarówno wystawcy, jak i zwiedzający, będą mogli spotkać się także w przestrzeni wirtualnej, która uzupełni stacjonarną wystawę. Platforma internetowa targów POLAGRA to nowy krok w realizacji projektów targowych, oparty na działaniu sztucznej inteligencji wykorzystywanej w kojarzeniu partnerów biznesowych. Po zarejestrowaniu uczestnictwa aplikacja zarekomenduje zwiedzającym potencjalnych rozmówców, a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem. Zwiedzający będą mogli zapoznać się z listą wystawców targów Polagra, zaprosić ich na spotkania, a także przejrzeć listę produktów oferowanych przez wystawców. Udział w targach wzbogacony o korzystanie z platformy online będzie zatem dawał ogromne możliwości w zakresie poszerzania kontaktów handlowych. Ponadto będzie również okazją do poszerzenia wiedzy o branży podczas dostępnych online konferencji i kongresów, w tym POLAGRA EXPORT MEETING.

Taka formuła targów, łącząca spotkania na ekspozycji ze spotkaniami online znacznie poszerzy zasięg wydarzenia. Obie płaszczyzny do rozmów nie są dla siebie alternatywami, ale tworzą rozwiązanie symbiotyczne dające możliwość odbycia większej ilości spotkań przypadających na jedną firmę, a do tego pozwalające na efektywniejszy rozwój sieci konaków z partnerami zagranicznymi, nawet w przypadku ograniczeń w podróży. Co więcej, bilet lub zaproszenie na targi stacjonarne umożliwi dostęp do platformy online, która będzie otwarta do 8 września!

Więcej informacji: www.polagra.pl

 

Wybierz temat: Kongresy i Targi

Autor: MTP

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.