Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Carrefour promuje ekologiczne produkty dla najmłodszych w strefie „Małego Farmera”

Kategoria: Biznes , Składniki Żywności

Carrefour podejmuje kolejne działania realizując cele programu Act For Food. W wybranych sklepach sieci klienci znajdą specjalną strefę „Małego Farmera” z ekologicznymi produktami dla dzieci.

Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia poprzez oferowanie klientom żywności wysokiej jakości, zdrowej i w rozsądnej cenie.  Sieć chce również demokratyzować żywność ekologiczną, by stała się dostępna dla wszystkich. W tych staraniach nie zapomina o najmłodszych, których dieta powinna kształtować dobre nawyki żywieniowe na przyszłość i składać się z produktów najwyższej jakości.

Aby ułatwić rodzicom wybór spośród szerokiej gamy produktów, w wybranych sklepach sieci powstały strefy „Małego Farmera”, które stały się częścią „Zdrowej Półki”. Celem konceptu jest zebranie w jednym miejscu sklepu wszystkich zdrowych produktów przeznaczonych specjalnie dla dzieci. Większość asortymentu stanowią produkty ekologiczne, jednak znaleźć tam można także produkty dla diabetyków oraz produkty bezglutenowe. W ofercie jest ponad 60 artykułów między innymi przekąski, słodycze, kaszki i deserki, ale także makaron czy oliwa. Obecnie strefa znajduje się w kilku sklepach Carrefour, m.in. w centrum handlowym Arkadia, Reduta, Targówek oraz w Galerii Wileńskiej w Warszawie, a także w wybranych sklepach w Krakowie, Gdańsku i Toruniu. Sieć planuje dalsze wdrożenie projektu w kolejnych sklepach m.in. we Wrocławiu oraz dalszy rozwój oferty dla dzieci.

Koncept „Zdrowej Półki” to jeden z 6 tzw. actów ogłoszonych przez Carrefour w ramach programu konkretnych działań Act for Food. Klienci znajdą na niej produkty dietetyczne i dla diabetyków, żywność bogatą w składniki odżywcze, bio, bez laktozy, bez glutenu oraz produkty dla wegan i wegetarian. Już teraz dostępnych jest 1500 takich produktów. Sieć pragnie też m.in. rozszerzać ofertę produktów Carrefour BIO oraz produktów wegańskich, a także całkowicie wycofać ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego do 2025 roku. Ponadto, podejmuje intensywne działania na rzecz wsparcia polskiego rolnictwa m.in. poprzez podpisywanie kontraktów farmerskich z polskimi dostawcami świeżych warzyw i owoców z lokalnych upraw oraz przekazanie dwóch grantów przez Fundację Carrefour o łącznej wartości bliskiej 185 000 EUR na rzecz rozwoju rolnictwa ekologicznego dla Fundacji AgriNatura oraz Społecznego Instytut Ekologicznego.

Autor:Carrefour - materiały prasowe
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.