Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Carrefour zmniejsza ilość plastiku w opakowaniach marki własnej - pierwsze produkty na półkach w Polsce

Kategoria: Biznes

Grupa Carrefour zobowiązała się, że do 2022 roku zredukuje masę opakowań marki własnej o 5% w stosunku do 2017 roku. W sklepach Carrefour Polska dostępne są już pierwsze takie produkty, w opakowaniach których sieć zmniejszyła ilość plastiku.

Troska o środowisko naturalne od wielu lat stanowi jeden z priorytetów strategii odpowiedzialnego biznesu Carrefour. Ponadto, sieć mając ambicję zostania liderem transformacji żywieniowej, podejmuje globalne wyzwania, jakie stoją przed handlem, m.in. w zakresie poszanowania środowiska naturalnego.

Mniejsza gramatura opakowań

W ramach realizacji jednego ze zobowiązań w tym obszarze - redukcji masy opakowań – Carrefour Polska zmniejszył gramaturę opakowań płatków Crumbies. Tylko w tym roku pozwoliło to zredukować wykorzystanie plastiku w tych opakowaniach o ¾ tony. Na przełomie roku planowane jest zmniejszenie opakowań kolejnej grupy produktów.

Bioróżnorodność

Carrefour podejmuje także wiele innych inicjatyw związanych z ochroną środowiska, które mają na celu zachowanie bioróżnorodności i dbanie o zasoby przyrodnicze, a w konsekwencji zapewnienie dobrej przyszłości dla kolejnych pokoleń. Sieć rozwija ofertę produktów marki własnej z certyfikatem MSC, który daje pewność, że ryby i owoce morza pochodzą ze zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska połowów.

Certyfikat FSC®

Firma posiada też produkty ze znakiem certyfikatu FSC® (FSC® N002747), który informuje, że dane artykuły zostały wytworzone zgodnie z zasadami odpowiedzialnej gospodarki leśnej (FSC® N002747). Jest również członkiem Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO), mającego na celu propagowanie odpowiedzialnego zarządzania uprawą palm oleistych oraz stosowania oleju palmowego pochodzącego ze sprawdzonych i certyfikowanych źródeł.

Dopasowana oferta

Ponadto, Carrefour Polska dąży do tego, aby właściwie komponować swoją ofertę i kontrolować jakość produktu w marce własnej na każdym etapie łańcucha dostaw, a także promuje zrównoważone praktyki produkcji. Przykładem takiego działania jest również linia produktów „Jakość z Natury Carrefour” opracowana we współpracy z rolnikami, hodowcami i producentami z wykorzystaniem metod zrównoważonego rolnictwa.

Autor:Carrefour
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.