Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Idealne spotkanie dla właścicieli firm produkcyjnych, Brand Managerów, Działów Marketingu i Grafików, dla osób zainteresowanych kompleksowym podejściem do kreowania wizerunku swoich produktów za pomocą opakowania. Konferencja już 17 kwietnia 2018 podczas targów Packaging Innovations!
Przedstawimy:
- Nowe możliwości uszlachetniania opakowań
- Aspekty związane z ochroną prawną wizerunku marki
- Sposoby na dostosowanie opakowania do wieku konsumenta
- Tajniki kreatywnego projektowania etykiet i opakowań
Przedstawiamy naszych ekspertów:
Arletta Miciukiewicz –Dutt
Radca prawny w Kancelarii Patentowej JWP
Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej
Jak zrobić z opakowania znak rozpoznawczy swojego produktu i zabezpieczyć go przed nieuczciwą konkurencją?
Renata Nestorowicz
dr Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Design opakowania a wiek konsumenta
Jak dostosować opakowanie do wieku konsumenta i kiedy warto na opakowaniu podkreślać wiek konsumenta?
Jacek Kłosiński
grafik kreatywny, trener, bloger
Tak powstaje dzieło –najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań
i etykiet
Jak stworzyć projekt, który przyciągnie wzrok konsumenta? Gdzie szukać inspiracji?
Jacek Bisiorek
Właściciel firmy Splinx
Kolory przyszłości- unikalne zastosowanie farb i lakierów
Czy farba to tylko kolor? Jak farby reagują na temperaturę, i które świecą w ciemności?
Iwona Studzińska
Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf
Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają
Czy zawsze przychodzisz po wydruk i wychodzisz z dobrą etykietą?
Arkadiusz Janke
Business Manager w Pc Print
Sztuka uszlachetniania opakowań i etykiet
Co powoduje, że jedne opakowania są bardzo widoczne, a inne konsument nie zwraca uwagi? Ja się wyróżnić wśród konkurencji?
Szczegółowe informacje na www.labelinnovations.pl
Bilety dostępne na: https://labelinnovations.pl/sklep/
Przeczytaj także
Społecznie odpowiedzialna, przewidująca przyszłość, troszcząca się o historię, oryginalna…Czy takie warunki powinna spełniać marka doskonała? Odpowiedź nie jest prosta...
Branża spożywcza jest bardzo zróżnicowana. Producenci prześcigają się w kreacjach, projektach i stylach opakowań. Możemy zauważyć na sklepowych półkach ascetyczny styl eko lub bardzo kolorowe, urozmaicone opakowania wyrobów...