Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

E-commerce – jak poprawnie prezentować i reklamować produkty on-line? [SZKOLENIE ON-LINE]

Data: 25.09.2023 Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 5 h

Cel szkolenia

W ramach szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawowymi regulacjami e-commerce w zakresie m.in. informacji o produkcie wymaganych on-line, prezentacji promocji, influencer marketingu w social media, korzystania z opinii użytkowników oraz informowania o profilowaniu oferty.

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z informacjami, które muszą pojawić się w opisie produktu oraz rozróżnieniem pomiędzy działalnością kwalifikowaną jako reklama, a neutralnymi komercyjnie rekomendacjami.

Omówione zostaną także zasady prawidłowego wskazywania obniżek cenowych, oznaczania współprac komercyjnych, a także promowania własnych towarów i usług z wykorzystaniem kanałów on-line (autopromocja).

Przekażemy również informację, względem jakich produktów i usług reklama jest zakazana (np. niektóre wyroby medyczne), a jakie produkty reklamować można z uwzględnieniem ograniczeń prawnych (np. żywność, produkty kosmetyczne).

Na koniec osoby uczestniczące w szkoleniu poznają zakres odpowiedzialności i katalog sankcji za naruszenie przepisów w zakresie influencer marketingu, w tym także konsekwencji wizerunkowych.

Całość warsztatu prowadzona będzie w oparciu o metodę case-study, aby zapewnić najwyższy poziom praktycznej wiedzy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe w pliku PDF.

Szkolenie skierowane do

Szkolenie jest skierowane w szczególności do działów jakości, rozwoju oraz marketingu produktów i procesów w przedsiębiorstwach: producentów, przetwórców i handlowców.

 

Program

Program szkolenia obejmuje:

1.Informacje o produkcie

jakie informacje o produkcie musza się pojawić w sklepie on-line
zasady informowania o promocji
kupowanie opinii o produkcie – czy to wciąż dozwolone?
profilowanie oferty i wymogi informacyjne
2.Influencer i jego działania

kim jest „influencer”?
kiedy działanie influencera jest reklamą?
czy autoreklama to wciąż reklama?
zasady oznaczania działań komercyjnych
przykłady rzeczywistych naruszeń zakwestionowanych przez Prezesa UOKiK
kiedy oznaczenie nie jest konieczne?
3. Zakaz i ograniczenie reklamy

które towary i usługi zgodnie z prawem nie mogą być reklamowane?
jak reklamować żywność i produkty kosmetyczne, aby nie naruszyć przepisów?
4.Naruszenie przepisów – czego się spodziewać?

kto jest odpowiedzialny za naruszenie?
sankcje prawne za złamanie zakazu kryptoreklamy
strata wizerunkowa – utrata zaufania i wiarygodności

Warunki uczestnictwa

Zgłoszenia na szkolenie należy dokonać przez stronę:

https://food-law.pl/szkolenia/

[formularz zgłoszeniowy jest dostępny na podstronie danego szkolenia]

KONTAKT: szkolenia@food-law.pl , tel. 511-444-302

 

Zapytaj organizatora o szczegóły

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstawie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.