Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Eko innowacje – opakowania

Kategoria: Biznes

Liczne badania potwierdzaj, że młodsze pokolenia będą wydawać więcej na produkty, które są przyjazne dla środowiska.  Badania online przeprowadzone przez firmę Nielsen pokazują, że 75% ludzi z pokolenia tzw.  milenialsów (urodzeni w latach 80 i 90 XX w.) jest skłonnych zapłacić więcej za produkty ekologiczne - jest to 25% wzrost w stosunku do roku 2014.

Wysiłki wielu firm takich jak Coca-Cola, PepsiCo i innych sprawiły, że pojęcia takie jak ekologia i prostota będą głównymi trendami przy produkcji opakowań w przyszłym roku. Przykładem może być biodegradowalna butelka Coca-Coli stworzona z produktów roślinnych.

Opakowania biodegradowalne są obecnie jedną z najprężniej rozwijających się innowacji na rynku spożywczym. Przykładem może być ekologiczne opakowanie stworzone przez firmę Loliware składające się z organicznej substancji słodzącej oraz wodorostów. W przypadku tego opakowania konsument ma także możliwość zdecydowania czy chce opakowani wyrzucić czy też skonsumować (wartość dodana produktu). Co prawda opakowanie to nie może być wykorzystywane w przypadku żywności płynnej jednak możliwe jest, że na rynku pojawią się wkrótce również takie opakowania.

W jednym z poprzednich artykułów pisaliśmy, o wpływie opakowania Premium na produkt. Jeśli firmy spożywcze zdecydują się na opakowania biodegradowalne w doskonały sposób będą mogły połączyć oba trendy, tworząc jednocześnie opakowanie przyjazne środowisku jak i opakowanie typu Premium. Stworzenie opakowania przykuwającego oko i wyróżniającego się na tle innych może pomóc marce zainteresować zarówno konsumentów poszukujących produktów eko jak i tych bardziej wymagających co znacznie rozszerzy zasięg sprzedaży produktu.

Źródła:

  1. http://www.fooddive.com/news/why-packaging-innovations-are-going-green/434289/

  2. http://www.coca-colacompany.com/plantbottle-technology

  3. http://www.nielsen.com/us/en/insights/reports/2015/the-sustainability-imperative.html

Autor:Jakub Ostaszewski
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.