Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Kuszące i różnorodne - Największy wybór opakowań na 10. Międzynarodowych Targach Packaging Innovations w Warszawie

Kategoria: Biznes

Atrakcyjne, naturalne i inteligentne  – połączenie wydaje się być idealne? Na 10. Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations te elementy splotą się w całość, a wszystko za sprawą interesujących wykładów, konferencji i prezentacji trendów w branży opakowań. Program towarzyszący jubileuszowej edycji targów zapowiada się bardzo ciekawie – eksperci zaprezentują liczne case studies. Nie zabraknie także nowości produktowych, które zaprezentuje ponad 200 Wystawców z kraju i z zagranicy m.in. RPC Bramlage Division, Jokey Plastik czy Metsa Bord. Targi Packaging Innovations odbędą się w dniach 17-18 kwietnia 2018 roku w EXPO XXI Warszawa.

Przykuwające wzrok

Powinny przykuwać wzrok i pobudzać wyobraźnię – to właśnie na wygląd i ciekawą formę opakowań projektanci kładą szczególny nacisk. Design opakowań często decyduje o tym, czy klient kupi dany produkt, czy też wybierze z półki coś, co bardziej zwróci jego uwagę. Na Targach Packaging Innovations Wystawcy zaprezentują technologiczne i wzornicze trendy. Firma Multifol Sp. z o.o. pokaże lakierowanie holograficzne – jest to innowacyjna metoda polegająca na odciśnięciu lakieru UV przez specjalną folię holograficzną. Dzięki niej opakowanie wygląda wyjątkowo luksusowo. Drukarnia S-druk zaprezentuje natomiast technologie uzyskiwania wybiórczego efektu opalizującego w technologii offsetowej UV
w jednym procesie technologicznym. Ta wyjątkowa technologia do tej pory nie była jeszcze stosowana na świecie!

Naturalne

Panujący w wielu sektorach gospodarki eko-trend widoczny jest również w branży opakowań. W ramach jednej z 7 stref tematycznych na Targach Packaging Innovations – strefy EKOPACK Wystawcy zaprezentują m. in. opakowania poddawane recyklingowi. Nie zabraknie także opakowań wykonywanych z naturalnych surowców – firma Polpak Packaging zaprezentuje opakowania i zamknięcia z elementami naturalnego drewna.

Podczas Targów będzie można również posłuchać o systemie SENS wprowadzanym na opakowaniach produktów marki Carrefour.  Barbara Kowalska z Carrefour Polska opowie o systemie znakowania, która ułatwia konsumentom wybór produktów, dopasowanych do zdrowej i zbilansowanej diety.  Nie zabraknie także innych przykładów związanych z opakowaniami dla branży spożywczej.

Inteligentne

Wystawcy Targów Packaging Innovations zaskoczą swoich gości technologicznymi rozwiązaniami. Firma PC Print zaprezentuje TRUSTCONCEPT® – czyli połączenie elementów optycznych z mobilnym dostępem do danych. Dzięki połączeniu technologii TRUSTSEAL® i oprogramowania TRUSTCODE® produkt wyróżni się na tle innych. Co więcej, dzięki zastosowaniu tej metody klient ma pewność, że kupowany przez niego produkt jest oryginalny.

Interesujące

Podczas 10. edycji Targów Packaging Innovations z pewnością nie zabraknie interesujących usług i produktów kierowanych do kilkunastu sektorów gospodarki. Jednak także merytoryczna strona targów to powód, dla którego warto odwiedzić tegoroczną odsłonę wystawy. Wykłady w 2 strefach workShops prowadzone bezpośrednio na halach wystawienniczych oraz branżowe konferencje tworzą wyjątkowo bogaty program towarzyszący. Zapraszamy na przegląd rynku ciekawych i oryginalnych opakowań w dniach 17-18 kwietnia 2018 roku, do EXPO XXI Warszawa.

Elektroniczne wejściówki są do odebrania po bezpłatnej rejestracji uczestnictwa online, na stronie targów.

Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl

Autor: Targi w Krakowie

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.