Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

McDonald’s rezygnuje ze sztucznych dodatków w burgerach

Kategoria: Biznes , Składniki Żywności

Kanapki z „czystą etykietą”

Amerykański oddział McDonald’s ogłosił nadejście przełomowego momentu w historii firmy – najpopularniejsze klasyczne kanapki w USA będą produkowane bez użycia sztucznych konserwantów, dodatków smakowych i barwników. Jedynym składnikiem konserwowanym syntetyczną substancją pozostaną ogórki, więc aby zjeść burgera z prawdziwie „czystą etykietą”, trzeba będzie z nich zrezygnować. Zmiany w recepturach produktów zostaną wprowadzone w 14 000 restauracji, co stanowić będzie „kolejny kamień milowy w rozwoju McDonald’s” i może potencjalnie przyciągnąć konsumentów poszukujących produktów o bardziej „naturalnym” składzie.

Zmiany receptur

Klasyczne kanapki obejmują hamburgera, cheeseburgera, podwójnego cheeseburgera, McDouble’a, McRoyala z serem, podówjnego McRoyala z serem oraz Big Maca. Zmiany receptur są elementem długofalowej strategii McDonald’s, w ramach której amerykański koncern planuje poszerzyć swoje menu o klasyczne pozycje w „zdrowszej” wersji.

Zobowiązania McDonald’s

„Jakość oferowanej przez nas żywności cały czas ewoluuje: począwszy od 100% świeżej wołowiny, smażonej tuż przed podaniem, w kanapkach McRoyal, poprzez wyeliminowanie sztucznych konserwantów w McNuggetsach, a skończywszy na jajach od kur niehodowanych w klatkach, które zobowiązaliśmy się wprowadzić we wszystkich naszych produktach do 2025 r.”, mówi Chris Kempczinski, prezes amerykańskiego oddziału McDonald’s.

„Dostosowujemy się do potrzeb konsumentów”

 „Jesteśmy świadomi wagi, jaką nasi klienci przywiązują do jakości żywności – najnowsza zmiana w składzie naszych kanapek świadczy o tym, że dostosowujemy się do potrzeb konsumentów i staramy się tworzyć lepszą wersję McDonald’s”, przekonuje Kempczinski. Do tej pory już w 2/3 oferowanych w USA kanapek usunięto sztuczne konserwanty, dodatki smakowe i barwniki. W tym celu przeformułowano receptury m.in. używanego do ich produkcji sera, sosów oraz bułek.

Inne inicjatywy koncernu

Inne inicjatywy koncernu z ostatniego czasu objęły m.in. wykorzystanie składników ze zrównoważonej produkcji w ofercie McCafé do 2020 r. i wyeliminowanie jaj od kur z chowu klatkowego do 2025 r. w Ameryce i Kanadzie. Do 2020 r. McDonald’s zobowiązał się również, że część używanej w jego produktach wołowiny pochodzić będzie od dostawców należących do Globalnej Inicjatywy Zrównoważonej Produkcji Wołowiny (ang. Global Roundtable for Sustainable Beef).

Źródła:

https://www.mcdonalds.com/us/en-us/about-our-food/our-food-philosophy/commitment-to-quality.html

https://bit.ly/2CUqa3l

Autor:Wojciech Grodzicki
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.