Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

O strategii komunikacji marek własnych na targach Polagra Food

Kategoria: Biznes

Już za 4 tygodnie Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia, w ramach otwartej sceny szkoleniowej, zaplanowano między innymi spotkanie na temat kremowania wizerunku marki własnej.


Marki własne od kilku lat zyskują coraz więcej miejsca w naszych koszykach zakupowych. Kiedyś kojarzyły się z produktem tanim i jednocześnie niskiej jakości. Dziś uchodzą raczej za symbol rozsądnego zakupu w dobrej cenie, a niektóre z nich zmierzają w kierunku najwyższych półek. To jak będą postrzegane zależy od szerokiego spektrum działań, które zostaną podjęte przez sieć handlową w celu uplasowania produktu w głowach konsumentów.

Każda marka potrzebuje strategii, a sama obecność to za mało, by klienci zaufali nowemu produktowi na tyle, by zmienić swoje przyzwyczajenia. Konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie i komunikacja oparta o solidne założenia strategiczne. Tylko w ten sposób marka zagości w świadomości odbiorców, a oni pozwolą jej się 'kupić'. – to słowa Moniki Śleziońskiej z Agencji MOMA, która wraz z Martą Cały-Sturzbecher, podczas targów Polagra Food w Poznaniu, poprowadzi specjalny wykład dedykowany marketerom odpowiedzialnym za budowanie brandów.

Na spotkaniu będzie można dowiedzieć się między innymi czym jest strategia marki i jakie wartości za sobą niesie. Słuchacze zostaną także przeprowadzeni przez proces tworzenia strategii i zaznajomieni z jej poszczególnymi etami począwszy od badań marketingowych, poprzez określenie grup docelowych i budowanie person, a skończywszy na doborze narzędzi komunikacji, które zostaną wykorzystane do budowania doświadczeń klienta z marką, również tych, poza miejscem sprzedaży.

Spotkanie „Strategia komunikacji marek własnych” zostało zaplanowane na drugi dzień targów Polagra Food, tj. 9 kwietnia 2018, na godz. 14.30 i jest jednym z w programie wydarzeń targów Polagra Food, przygotowanym z myślą o potrzebach zarówno producentów żywności, jak i jej dystrybutorów.

Zachęcamy do obejrzenia wywiadu (wideo) z Moniką Śleziońską – TUTAJ.

Przypominamy, że targi POLAGRA FOOD w tym roku odbędą się wiosną, w dniach 8-10 maja. Cały program szkoleń, prelekcji i wykładów dostępny jest na www.polagra-food.pl – w zakładce WYDARZENIA SPECJALNE.

Więcej informacji: www.polagra-food.pl.
Kontakt dla mediów: Katarzyna Świderska, e-mail: katarzyna.swiderska@mtp.pl, tel. 691 033 850.

Autor: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.