Na bieżąco śledzimy globalne megatrendy, które wpływają na sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i prowadzimy nasz biznes.
Transformacja technologiczna, kryzys klimatyczny i ewolucja współczesnych miast - te globalne trendy stawiają przed nami nieznane dotąd wyzwania, ale jednocześnie tworzą nowe możliwości. Nie boimy się zmian, które przyniesie jutro. Traktujemy je jako szansę na rozwój zarówno dla nas, jak i naszych klientów.
Wspólnie z naszymi klientami stawiamy czoła nowym wyzwaniom, osiągamy zamierzone cele i świętujemy sukcesy.
Nasza kultura
Szukając najlepszych rozwiązań prawnych myślimy nieszablonowo i wychodzimy poza utarte schematy. Wierzymy, że sukces stanowi efekt połączenia wiedzy i pasji. Dlatego, budujemy środowisko pracy oparte na wzajemnym szacunki i zaufaniu, w którym możemy się od siebie uczyć, rozwijać i podążać własną ścieżką.
Jesteśmy dynamiczną, szybko rozwijającą się kancelarią tworzoną przez otwartych, ambitnych i kreatywnych ludzi. Cenimy różnorodność i oferujemy równe szanse dla każdego członka naszego zespołu. Dzięki globalnej platformie, obecności na lokalnych rynkach oraz dedykowanej interdyscyplinarnej koncentracji na przemyśle spożywczym i napojów, Osborne Clarke doradza i współpracuje z firmami działającymi w tym sektorze. Przewidujemy rozwój kluczowych pojawiających się kwestii i szybko doradzamy w ważnych sprawach dotyczących branży, takich jak:
- Równoważenie wyboru konsumenta, przystępności cenowej oraz zdrowia i dobrego samopoczucia
- Zarządzanie ryzykiem w zglobalizowanych łańcuchach dostaw, w tym zrównoważony rozwój i oznaczanie towarów
- Zawartość odżywcza oraz rozwój i wykorzystanie innowacyjnych składników
- Wpływ na środowisko, zarządzanie odpadami i recykling
- Globalne trendy legislacyjne i regulacyjne, takie jak testowanie, certyfikacja i etykietowanie
- Odpowiedzialność za produkt, wycofywanie produktów i spory sądowe z powództwa zbiorowego
- Handel międzynarodowy oraz rozwój sytuacji w zakresie przeciwdziałania praktykom monopolistycznym i konkurencji (w tym ustalanie cen, segmentacja rynku i merchandising)
- Reklama, a w szczególności oświadczenia żywieniowe oraz prowadzenie sporów z zakresu nieuczciwej konkurencji i ochrony własności intelektualnej
Słowa kluczowe: prawo żywnościowe, zarządzanie ryzykiem, składniki żywności, ekologia, certyfikacja, etykietowanie, handel międzynarodowy, reklama