Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Trend „clean label” - Abstrakt artykułu

Kategoria: Opakowania , Prawo Żywnościowe

W branży spożywczej większość z nas miała już okazję spotkać się z potocznie używanym określeniem „clean label” (pol. „czysta etykieta”). Termin ten odnosi się do przejrzystej etykiety produktu spożywczego zawierającego jak najprostszy i łatwo zrozumiały przez konsumenta skład, bez dodatków do żywności ukrytych pod numerami „E”. Trend z tym związany, spowodowany jest z wciąż zwiększającą się świadomością konsumenta w odniesieniu do jakości żywności i jej wpływu na zdrowie, a co za tym idzie jego rosnącymi oczekiwaniami względem samego składu produktu. Ogólnodostępne informacje na temat żywności są wystarczające do tego, by konsument w łatwy i szybki sposób ocenił jakość produktu po przeczytaniu zadeklarowanego na etykiecie wykazu składników i świadomie dokonał wyboru zakupu spośród dostępnych na półce sklepowej produktów. Trend „clean label” zyskuje na popularności, bowiem producenci żywności mając na uwadze oczekiwania konsumentów, a co za tym idzie również sieci handlowych względem dystrybuowanych produktów, dokładają wszelkich starań, by ich produkt zyskał na jakości w oczach klienta. Nierzadko stanowi to dla nich wyzwanie, ponieważ w przypadku wielu produktów osiągnięcie tego celu nie jest proste przy jednoczesnym zachowaniu pożądanych cech organoleptycznych produktu i najczęściej wiąże się z większymi kosztami produkcji. Jak zatem dzisiejsi producenci żywności radzą sobie z wyzwaniem „czyszczenia etykiet”? O czym powinni pamiętać i do jakich wytycznych się stosować, by umieszczane na opakowaniach produktów, ładnie brzmiące hasła takie jak: „bez dodatku substancji konserwujących”, „bez barwników” były zgodne z prawdą, a nie tylko stanowiły marketingowy chwyt przykuwający uwagę klienta?

 

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: TREND „CLEAN LABEL”

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl

 

Wybierz temat: Nowości rynkowe Opakowania Prawo żywnościowe

Autor:Aleksandra Jasieniak
Aleksandra Jasieniak
Centrum Prawa Żywnościowego A. Szymecka-Wesołowska, D.Szostek sp.j.
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.