Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Arteta poszerza warianty smakowe dla zdrowych deserów DayUp Pearls

Kategoria: Biznes

Arteta w najnowszej linii produktu DayUp Pearls wprowadza na rynek trzy nowe warianty smakowe:

- Pomarańcza i kakao
- Guawa i marakuja
- Banan i granat

Nowe smaki  to rozszerzenie linii  DayUp Pearls, które dostępne były do tej pory w trzech wariantach smakowych: mango – banan, malina – jagoda, morela- kakao. 

DayUp Pearls to mieszanka musu owocowego ze śmietanką kokosową, tapioką i wiórkami kokosowymi oraz – w zależności od wariantu smakowego – dodatkami, np. musem z guawy czy granatu.

To smaczna alternatywa dla deserów mlecznych, a przy tym w pełni naturalna. Hasło marki #bezściemy w pełni oddaje skład produktów. Nie zawierają one sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaków oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych.

Dziś atrakcyjny koncept w segmencie superfoods nie wystarczy – konsumenci oczekują produktów
„w trendach”, w wygodnych opakowaniach, ale w osiągalnych dla nich punktach cenowych.
W odpowiedzi na ich potrzeby we wrześniu 2018 r., linię produktów DayUp Pearls rozszerzyliśmy
o trzy nowe smaki. To kolejne, łatwo dostępne porcje zdrowego posiłku w poręcznym opakowaniu” – komentuje nowość Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.

Nowe smaki DayUp Pearls trafią do sprzedaży pod koniec września 2018 roku. Cena 3,49.

Autor:Arteta Sp. z o.o.
Arteta Sp. z o.o.
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Nowości rynkowe

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.