Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Arteta – innowator na rynku zdrowej żywności - znów zaskakuje wprowadzając – Fruttimuss Chia – owocową przekąskę z nasionami chia.
Fruttimuss to pierwszy w Polsce mus owocowy z nasionami chia, podany w poręcznym opakowaniu typu pouch. Stanowi on w 100% naturalny posiłek, który składa się aż w 60% z puree owocowego o konsystencji przekąski, a nie napoju.
Produkty nie zawierają sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaku oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto także cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych.
„Dziś atrakcyjny koncept w segmencie superfoods nie wystarczy – konsumenci oczekują produktów „w trendach”, w wygodnych opakowaniach, ale w osiągalnych dla nich punktach cenowych. W odpowiedzi na ich potrzeby w trzecim kwartale 2018 r. pod marką Fruttimuss wprowadziliśmy na rynek absolutną nowość – Fruttimuss Chia - musy owocowe z nasionami chia. To kolejny produkt w portfolio naszej firmy, który dzięki przystępnej cenie wpisuje się w misję umasawiania produktów z segmentu superfoods.” – komentuje nowość Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.
Dostępne smaki Fruttimuss Chia to:
Produkty Fruttimuss Chia zadebiutowały w Lidl, wkrótce pojawią się w kolejnych sieciach w sugerowanej cenie detalicznej 2,49 zł.
Przeczytaj także
Na początku lipca światowa organizacja SugarWise, po raz pierwszy w historii przyznała swój elitarny certyfikat polskiej marce – DayUp. SugarWise to międzynarodowa jednostka certyfikująca produkty. Misją przyświecającą organizacji jest...