Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ishida startuje z polską wersją strony internetowej

Kategoria: Biznes

Ishida Europe przygotowała polską wersję językową swojej nowej strony internetowej. Niedawno uruchomiona witryna ma zapewnić lepszą obsługę klienta. Znajdą oni na niej wszystkie informacje dotyczące zarówno produktów, jak i te w przejrzysty sposób przedstawiające wiedzę i doświadczenie firmy oraz prezentujące jej możliwości w zakresie projektowania, produkcji i instalacji urządzeń pakujących oraz zintegrowanych rozwiązań liniowych na różnych rynkach końcowych, dla różnorodnych zastosowań.

Jak podkreślają przedstawiciele Ishida, wprowadzenie polskiej wersji językowej, umożliwi firmie dostarczanie dynamicznych treści, dostosowanych do oczekiwań polskich producentów, angażując ich uwagę.

Witryna www.ishidaeurope.com, ma na celu usprawnienie podróży użytkownika po stronie, dzięki uproszczonej nawigacji oraz zwiększonej liczbie materiałów wideo i do pobrania, w tym broszur, specyfikacji maszyn i case study.

Zmiany wprowadzane były w oparciu o szereg badań przeprowadzonych przez Ishida Europe, które wykazały, że ponad 50% odwiedzających witrynę pochodzi z urządzeń przenośnych i tabletów. Nowa witryna została więc w pełni zoptymalizowana do użytku mobilnego.

Zobacz: https://www.youtube.com/watch?v=NpnybDQdq14 

Oprócz szczegółowych informacji o danym urządzeniu, strony poszczególnych produktów zawierają teraz przykładowe case study i filmy, które w praktyczny sposób demonstrują branżową wiedzę i podejście Ishida do biznesu, oparte na rozwiązaniach z różnych sektorów rynku. Na stronie dotyczącej wsparcia technicznego, znajdują się też szczegółowe informacje na temat pełnego pakietu posprzedażowego firmy Ishida, w tym serwisu i wsparcia, szkoleń, części zamiennych i umów serwisowych.

- Ishida to firma o ugruntowanej renomie, którą zawdzięcza jakości sprzętu oraz wiedzy i doświadczeniu swoich pracowników. Chcieliśmy, aby znalazło to odzwierciedlenie w naszej witrynie internetowej - powiedział Steve Jones, dyrektor marketingu Ishida Europe.

- Naszym priorytetem było stworzenie witryny w pełni przyjaznej dla użytkownika, aby podkreślić łatwość prowadzenia z nami interesów – dodał.

Jak zapowiedział, strona będzie regularnie aktualizowana o nowe treści.

Autor:Ishida Europe
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.