Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Ishida Europe przygotowała polską wersję językową swojej nowej strony internetowej. Niedawno uruchomiona witryna ma zapewnić lepszą obsługę klienta. Znajdą oni na niej wszystkie informacje dotyczące zarówno produktów, jak i te w przejrzysty sposób przedstawiające wiedzę i doświadczenie firmy oraz prezentujące jej możliwości w zakresie projektowania, produkcji i instalacji urządzeń pakujących oraz zintegrowanych rozwiązań liniowych na różnych rynkach końcowych, dla różnorodnych zastosowań.
Jak podkreślają przedstawiciele Ishida, wprowadzenie polskiej wersji językowej, umożliwi firmie dostarczanie dynamicznych treści, dostosowanych do oczekiwań polskich producentów, angażując ich uwagę.
Witryna www.ishidaeurope.com, ma na celu usprawnienie podróży użytkownika po stronie, dzięki uproszczonej nawigacji oraz zwiększonej liczbie materiałów wideo i do pobrania, w tym broszur, specyfikacji maszyn i case study.
Zmiany wprowadzane były w oparciu o szereg badań przeprowadzonych przez Ishida Europe, które wykazały, że ponad 50% odwiedzających witrynę pochodzi z urządzeń przenośnych i tabletów. Nowa witryna została więc w pełni zoptymalizowana do użytku mobilnego.
Zobacz: https://www.youtube.com/watch?v=NpnybDQdq14
Oprócz szczegółowych informacji o danym urządzeniu, strony poszczególnych produktów zawierają teraz przykładowe case study i filmy, które w praktyczny sposób demonstrują branżową wiedzę i podejście Ishida do biznesu, oparte na rozwiązaniach z różnych sektorów rynku. Na stronie dotyczącej wsparcia technicznego, znajdują się też szczegółowe informacje na temat pełnego pakietu posprzedażowego firmy Ishida, w tym serwisu i wsparcia, szkoleń, części zamiennych i umów serwisowych.
- Ishida to firma o ugruntowanej renomie, którą zawdzięcza jakości sprzętu oraz wiedzy i doświadczeniu swoich pracowników. Chcieliśmy, aby znalazło to odzwierciedlenie w naszej witrynie internetowej - powiedział Steve Jones, dyrektor marketingu Ishida Europe.
- Naszym priorytetem było stworzenie witryny w pełni przyjaznej dla użytkownika, aby podkreślić łatwość prowadzenia z nami interesów – dodał.
Jak zapowiedział, strona będzie regularnie aktualizowana o nowe treści.