Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Miecia - Mobilna Strefa Edukacyjna w śMIECIarce dostępna teraz dla każdego i na wyciągnięcie ręki? Tak, to możliwe! Już od 1 lipca każdy z nas ma możliwość poznania Mieci bez wychodzenia z domu! Interaktywny wirtualny spacer kryje w sobie aż 48 ukrytych elementów, w tym filmiki, gry, animacje i uwaga… konkurs! To wszystko już teraz dostępne na www.mieciazimpetem.pl!
Ale czym właściwie jest Miecia? To wyjątkowa (teraz już także wirtualna) interaktywna wystawa zaaranżowana we wnętrzu prawdziwej śmieciarki, ze zjeżdżalnią i tarasem! Zwiedzając Miecię można dowiedzieć się dlaczego warto segregować butelki PET, jak wygląda proces ich recyklingu oraz co może powstać w wyniku ich przetworzenia! Miecia jest elementem kampanii „Działaj z imPETem!”.
W związku z sytuacją epidemiczną na świecie postanowiliśmy udostępnić wnętrze Mieci każdemu, kto tylko będzie chciał poznać odpowiedzi na pytania dotyczące recyklingu butelek niezależnie od miejsca oraz sytuacji w której się znajduje.
W Konkursie realizowanym w ramach Spaceru, przez dwa miesiące, co tydzień do wygrania będą dwa zestawy ekologicznych gadżetów, w tym gadżetów powstałych z recyklingu butelek PET, kubków termicznych, kocyków polarowych i wiele innych.
Kampanię „Działaj z imPETem!” w 2018 roku zainicjowało czterech wiodących producentów branży FMCG, wprowadzających na polski rynek wody i napoje w butelkach PET: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o., Nestlé Polska S.A. Oddział Nestlé Waters, Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. oraz Żywiec Zdrój S.A. Organizatorem jest Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A., a partnerami strefy sieć sklepów Biedronka, firma ALPLA oraz agencja Horeca.
Więcej informacji na www.dzialajzimpetem.pl oraz www.facebook.com/dzialajzimpetem.