Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Nowy trend w produkcji żywności: Zdalne wsparcie zyskuje na znaczeniu

Kategoria: Procesy i Technologie

Pandemia koronawirusa wyraźnie uwidoczniła zalety zdalnego wsparcia. Umożliwienie fabrykom kontynuowanie działalności, gdy wymagania związane z zachowaniem społecznego dystansu znacznie utrudniają obecność w danym miejscu, okazuje się bezcenne.

Ross Townshend, Business Manager w Ishida Europe zdradził, że z konieczności, niektóre z działań serwisowych firmy są przeprowadzane zdalnie. Z powodzeniem – udało się nawet zakończyć instalację maszyny, nie wysyłając personelu na miejsce. Jego zdaniem, znaczenie zdalnego wsparcia będzie równie istotne po zakończeniu kryzysu.

Dostępność systemów oprogramowania do monitorowania i raportowania stanowi okazję do poprawy produktywności i wydajności w ramach w pełni zautomatyzowanej Fabryki Przemysłu 4.0 – uważa Townshend.

W miarę wchodzenia w „nową normę” i skutki poważnej recesji, nadal będzie można z powodzeniem prowadzić biznes, ale konkurencja będzie jeszcze trudniejsza. Firmy, które są w stanie zapewnić wysoką produkcję przy maksymalnej wydajności, będą miały największą szansę na sukces – mówi.

Automatyzacja oczywiście nie jest nową koncepcją. Na linii przetwarzania i pakowania dostawcy sprzętu przez lata opracowali i udoskonalili rozwiązania dla zautomatyzowania praktycznie każdego zadania i integrowali procesy, aby maszyny komunikowały się i współpracowały ze sobą.

Ross Townshend zaznacza, że w dynamicznie zmieniających się branżach, takich jak produkcja żywności, odegrało to istotną rolę w zapewnianiu bardziej wydajnego i opłacalnego środowiska produkcyjnego, do którego dążą wszyscy producenci. Jednocześnie podkreśla, że ​​coraz bardziej zautomatyzowane linie przekładają się na ograniczenie personelu odpowiedzialnego za monitorowanie maszyn i zapewnienie, by działały z najwyższą wydajnością. Nawet niewielka usterka, która krótko pozostaje niewykryta, może prowadzić do utraty wydajności i nieplanowanych przestojów, co może mieć duży wpływ na cele produkcyjne.

Przy odpowiednim systemie monitorowania, takim jak nasze autorskie oprogramowanie Sentinel™, zarówno maszyny, jak i kompletne pojedyncze i wielokrotne linie pakowania, mogą być monitorowane zarówno przez dostawcę sprzętu, jak i procesor, i pakującego – mówi Townshend. – Zapewnia to wysoki poziom konserwacji zapobiegawczej, w przypadku której można spodziewać się potencjalnych problemów. Pozwala to na podjęcie działania, zanim maszyny i linie pakujące doświadczą choćby jednej minuty przestoju.

Ekspert Ishida zaznacza też, że takie rozwiązanie pomaga w planowaniu wizyt serwisowych i inżynierskich, ponieważ można przewidzieć większość problemów i umówić wizyty serwisowe. Może to być szczególnie korzystne, jeśli utrzymają się wymagania dotyczące dystansu społecznego.

Te same systemy mogą również zapewniać bezpośrednią analizę wydajności w czasie rzeczywistym, koncentrując się na najważniejszych kluczowych wskaźnikach dla poszczególnych firm. Oprócz trendów, informacji o partii i dostarczenia statystyk, istnieje również możliwość porównania wydajności różnych linii pakowania, nawet tych zlokalizowanych w różnych fabrykach lub krajach, umożliwiając identyfikację i dzielenie się dobrymi praktykami w całej firmie. Rezultatem może być wyraźna poprawa ogólnej wydajności sprzętu (OEE - Overall Equipment Efficiency).

Dane będą odgrywać coraz ważniejszą rolę na liniach produkcyjnych w przyszłości – podsumowuje Townshend. – Umożliwi to kierownikom fabryk szybkie podejmowanie właściwych decyzji, które pozytywnie wpłyną na cały proces produkcyjny.

Oprogramowanie Ishida Sentinel™ łączy kompatybilne maszyny Ishida w dowolnym miejscu na świecie z centralnym systemem obsługiwanym przez inżynierów Ishida. Zapewnia to pełny monitoring maszyn, niezależnie od tego, jak szeroko są one rozpowszechniane. Eksperci Ishida, mogą od razu usunąć wszelkie usterki lub zidentyfikować słabą wydajność.

Sentinel Reporting Pack, który jest standardem we wszystkich maszynach Ishida, umożliwia zdalny dostęp do danych wydajności maszyny i generowanie raportów na żywo, a jednocześnie dostępne są różne opcje interwencji. Klienci mogą na przykład wybrać kontrolę wydajności w czasie rzeczywistym, przy czym inżynierowie Ishida stale sprawdzają wydajność linii i informują o jej spadku lub gdy wystąpi awaria. Umożliwia to maksymalizację czasu sprawności, a potencjalne i powtarzające się problemy są identyfikowane i rozwiązywane, zanim staną się problematyczne.

Ishida Sentinel™ tworzy jasne, łatwe do odczytania, codzienne lub cotygodniowe raporty z danych linii produkcyjnej, do których dostęp może łatwo uzyskać wyznaczony personel. Prawie wszystkie urządzenia, które wnoszą cenne informacje do procesu zarządzania linią pakującą, mogą być połączone z oprogramowaniem - wagi wielogłowicowe, wagi kontrolne, zgrzewarki do tac, równiarki i maszyny do pakowania w worki foliowe.

Ishida wprowadziła wysoki poziom bezpieczeństwa do projektu oprogramowania, aby stworzyć w pełni bezpieczną, odporną na wirusy sieć. Zdalny dostęp może być nadany i wykonywany tylko przez upoważniony personel.

Autor: Ishida Europe

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Dystrybutorem urządzeń Ishida jest:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.