Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Opakowania poza szablonem

Kategoria: Biznes

Nie jest łatwo skutecznie zastąpić wzory opakowań wzięte ze sztancy, które w ludzkiej świadomości zdążyły już głęboko zapuścić korzenie.  Wystawcy Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations radzą sobie jednak z tym wyzwaniem rewelacyjnie. Targi Packaging Innovations stanowią najmocniejszą ripostę na stereotypowe spojrzenie dotyczące opakowań, a ich znakiem rozpoznawczym są nowatorskie i przepełnione świeżością formy. 10. jubileuszowa edycja wystawy zaskoczy wszystkich Zwiedzających technologicznymi rozwiązaniami w dniach 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.

Siła warsztatów

Organizatorzy Targów Packaging Innovations doskonale wiedzą, że kluczem otwierającym bramy sukcesu jest zbilansowane połączenie teorii z praktyką. Wypadkową tej kombinacji jest Strefa workShops – przestrzeń stworzona dla Zwiedzających, w której eksperci dzielą się swoim doświadczeniem, wtajemniczając uczestników w meandry branży. To 30 warsztatowych spotkań, będących esencją specjalistycznych zagadnień i wnikliwą analizą przypadku m.in.: Przemysław Kędzierski z Browaru Raduga wytłumaczy jak opakować niszowy produkt tak, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów. Z kolei Robert Lis z DS Smith Packaging wyjaśni czym jest strategia opakowania i dlaczego warto ją wdrożyć w życie. Całość prezentacji zostanie oparta na przykładzie firmy FMCG. Na deser Marek Skrętny pokaże jak nie wylać piwa z kąpielą czyli historia rebrandingu pionierskich marek piwnych Browaru Amber. Udział w Strefie workShops jest bezpłatny dla Zwiedzających Targi – wystarczy dokonać rejestracji na stronie www.packaginginnovations.pl.

Awangarda opakowań

Nowinki technologiczne, innowacyjne rozwiązania i nowości rynkowe, które kreują oryginalne i nietuzinkowe trendy w branży. Podczas Targów Packaging Innovations Wystawcy zaprezentują ponad 70 innowacji rzucających nowe światło na opakowania. Rozwiązania, które w tym roku cieszą się szczególnym zainteresowaniem dotyczą marek dbających o środowisko. W strefie EKOPACK przedstawione zostaną m.in. opakowania poddawane recyklingowi. Firma Polpak Packaging zaprezentuje z kolei opakowania i zamknięcia z elementami naturalnego drewna. Dużym zaskoczeniem dla Zwiedzających okaże się z pewnością TRUSTCONCEPT® czyli połączenie optycznych elementów z mobilnym dostępem do danych zaprezentowany przez firmę PC Print. Produkt wyróżniający się na tle konkurencji, dający pewność klientom, iż kupowany przez nich produkt jest oryginalny.

Świeże spojrzenie

Młodzi i zdolni projektanci, którzy w przyszłości mogą podbić branżę. Przełamują schematy i wprowadzają na rynek powiew świeżości. Po raz kolejny spotkają się w Strefie Studenta – konkursie pozwalającym kreatywnym twórcom postawić pierwsze, ale jakże ważne kroki w świecie opakowań. Jak to działa? Należy najpierw zaprojektować, a następnie wykonać innowacyjne i oryginalne opakowanie. Na specjalnie przygotowanym stoisku Strefy Studenta, profesjonalne jury powołane przez Organizatora wyłoni 3 najlepsze projekty, łączące w sobie zaskakujący pomysł i funkcjonalność. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma nagrodę pieniężną oraz możliwość nawiązania cennych biznesowych kontaktów, które w przyszłości zaowocować mogą stałą współpracą i realizacją wielu projektów.

Know-how

Fachowa wiedza prezentowana przez branżowych profesjonalistów to kwintesencja dwóch konferencji organizowanych w ramach programu towarzyszącego targom Packaging Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?” – czyli trzecia już edycja Label Innovations, która stanowi cenną lekcję odnośnie kreowania i produkowania unikatowych opakowań i etykiet. To pigułka skondensowanej wiedzy połączonej z biznesowym doświadczeniem ekspertów z wielu przenikających się w branży dziedzin. Jak uszlachetnić swoje opakowanie? Co przyciąga uwagę klienta? Jak prawnie zabezpieczyć swój produkt przed kopiowaniem? Na te i na wiele innych pytań odpowiedź padnie już pierwszego dnia Targów.

Packaging (R)evolution to z kolei miejsce, w którym opakowania spotykają się z najnowszymi technologicznymi rozwiązaniami. Prelegenci w krótkich i dynamicznych prezentacjach opowiedzą o zaskakujących i rewolucyjnych pomysłach. 20 minut (bo tyle potrwa jedna prezentacja) konkretów, aby nie zanudzić słuchających, lecz w maksymalnym stopniu pobudzić w nich pokłady kreatywności. Gościem specjalnym konferencji będzie Tomasz Szacon, przedstawiciel firmy Retail Poland, który opowie jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi i przekuć te rozmowy w sukces oraz pokaże jak wielkie znaczenie ma opakowanie zbiorcze.

Opakowanie ma znaczenie

Targi Packaging Innovations udowadniają, że opakowania nie są zbędnym dodatkiem do zakupionych produktów, a ich integralną częścią, zwiększającą atrakcyjność produktów i dodającą im prestiżu. Na tle wielu funkcji jakie spełniają opakowania, wyraźnie zarysowuje się trudna i wymagająca walka o uwagę konsumenta. Klient podejmuje decyzję o ewentualnym zakupie zaledwie w kilka sekund. Elementem, przeważającym szalę zwycięstwa na korzyść konkretnego produktu jest właśnie oryginalne i charakterystyczne opakowanie, wyróżniające markę na tle konkurencji. Rokrocznie na rynku designu pojawiają się nowe trendy, które mają za zadanie sprostać zmieniającym się oczekiwaniom i potrzebom kupujących. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations zbierają wszystkie nurty w jednym miejscu, dając Zwiedzającym potężną dawkę branżowej wiedzy i bezcennych inspiracji.

Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl

Termin: 17-18 kwietnia 2018 r.

Miejsce: Centrum EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

Autor: Targi w Krakowie

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.