Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, producentów i klientów, chcemy Państwa serdecznie zaprosić na seminarium poświęcone ekstraktom botanicznym, które odbędzie się 14 czerwaca 2018r w Warszawie.
W trakcie seminarium opowiemy o różnicach pomiędzy ekstraktem, a aromatem, dokonamy oceny produktów z ekstraktami, a także przedyskutujemy aspekty prawne ich zastosowania. Dodatkowo omówione zostanie narzędzie Probase 360 - aplikacja benchmarkingowa.
Firma Synergy Flavours Ltd oferuje ekstrakty botaniczne z następujących surowców:
- herbat – białej, zielonej, czerwonej, pochodzących z upraw w Afryce czy Azji. Ekstrakty te są dostępne w 2 wersjach: esencji zawierającej komponenty smakowo-zapachowe, oraz ekstraktu zawierającego substancje barwne i funkcjonalne (garbniki, kofeina)
- kawy w wersji esencja i ekstrakt
- ziół i warzyw – koperek, imbir, ogórek , melon, melisa i inne.
Zastosowania ekstraktów w recepturach produktów pozwala nie tylko na zastosowanie czystej etykiety, ale nadaje także produktom pełnię smaku i zapachu. Ze względów marketingowych można wyróżnić obecność zastosowanego ekstraktu, gdyż jak to ma miejsce w przypadku ekstraktów herbacianych, jest on bogatym źródłem cennych polifenoli.
Seminarium skierowane jest dla klientów biznesowych. Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania poniżej.
Przeczytaj także
W ciągu ostatnich kilku lat dokonała się prawdziwa rewolucja w projektowaniu i produkcji żywności. Z jednej strony mamy rosnącą świadomość konsumentów, rodzaj krytycznego podejścia do tego, co oferuje przemysł...
Zapotrzebowanie na aromaty systematycznie rośnie już od kilkunastu lat. Wzrost ten spowodowany jest głównie „uprzemysłowieniem” życia i zmianami w nawykach żywieniowych. Konsumenci stale są „wabieni”...