Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Trend czystej etykiety. Aromaty czy ekstrakty? - darmowe seminarium

Pobierz materiały

Kategoria: Business Review, Składniki Żywności

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, producentów i klientów, chcemy Państwa serdecznie zaprosić na seminarium poświęcone ekstraktom botanicznym, które odbędzie się 14 czerwaca 2018r w Warszawie.

W trakcie seminarium opowiemy o różnicach pomiędzy ekstraktem, a aromatem, dokonamy oceny produktów z ekstraktami, a także przedyskutujemy aspekty prawne ich zastosowania. Dodatkowo omówione zostanie narzędzie Probase 360 - aplikacja benchmarkingowa.

Firma Synergy Flavours Ltd oferuje ekstrakty botaniczne z następujących surowców:

- herbat – białej, zielonej, czerwonej, pochodzących z upraw w Afryce czy Azji. Ekstrakty te są dostępne w 2 wersjach: esencji zawierającej komponenty smakowo-zapachowe, oraz ekstraktu zawierającego substancje barwne i funkcjonalne (garbniki, kofeina)

- kawy w wersji esencja i ekstrakt

- ziół i warzyw – koperek, imbir, ogórek , melon, melisa i inne.

Zastosowania ekstraktów w recepturach produktów pozwala nie tylko na zastosowanie czystej etykiety, ale nadaje także produktom pełnię smaku i zapachu. Ze względów marketingowych można wyróżnić obecność zastosowanego ekstraktu, gdyż jak to ma miejsce w przypadku ekstraktów herbacianych, jest on bogatym źródłem cennych polifenoli.

Seminarium skierowane jest dla klientów biznesowych. Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania poniżej.

Wybierz obszar: Dodatki i składniki

Autor: Robert Wieprzkowicz-Rzewuski

Robert Wieprzkowicz-Rzewuski

Laboratorium Smaku&Zapachu – Food Design

Wypełnij formularz w celu pobrania materiałów

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstwaie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

  • * - pole obowiązkowe

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki:

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn