Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Przedstawiciele grupy LuLu International, konglomeratu biznesowego ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą szukać produktów dla marek własnych kilkuset hipermarketów z całej Azji. 15 i 16 listopada w Targach Kielce oferty producentów będą poznawać też kupcy z wielu liczących się na polskim i europejskim rynku sieci handlowych.
Wśród nich są eksperci ze spółki Scamark Polska, która jest odpowiedzialna za zakupy produktów pod markę własną E.Leclerc. Z dobrze znanych polskich sieci handlowych pojawią się: Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polska Grupa Zakupowa Kupiec. W Strefie Kupieckiej na Targi Marek Własnych zarejestrowali się także przedstawiciele franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Udział w kieleckim wydarzeniu zapowiedzieli też specjaliści z przedsiębiorstwa Spiżarnia. Ta firma dostarcza Polakom mieszkającym za granicą produkty z naszego kraju.
Rozmowy z producentami produktów pod marki własne będą prowadzić też kupcy z Polskiej Grupy Detalistów, API Market, Droplo, Trade Trans, Mango. Z Wielkiej Brytanii przyjadą przedstawiciele m.in. Daymon i NewCold, zaś z Finlandii – BIYTC.
W gronie kupców są także specjaliści z austriackiego przedsiębiorstwa paliwowego Amic Energy, będą też przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii.
- Wydarzenie jest organizowane z naciskiem na pełne wykorzystanie potencjału i zapotrzebowania na marki własne. Sieci mogą zyskać nowy produkt, którym przyciągną klienta i zwiększą konkurencyjność na rynku - mówi Jakub Nogaj, menedżer projektu w Targach Kielce.
Produkty pod marki własne z Europy i USA
Wybór w propozycjach producentów i dystrybutorów będzie imponujący. Ofertę 15 i 16 listopada zaprezentują cenione na europejskim rynku przedsiębiorstwa. Wśród polskich wystawców są między innymi firmy Ewa-Bis oraz Dawtona, zajmujące się przetwarzaniem owoców i warzyw, producenci produktów bio - Bio Planet, karmy dla zwierzaków – Pupil Foods, ślimaków – Escargots. Stoiska przygotowują też producenci chemii gospodarczej, wędlin i przetworów mięsnych. Będą też firmy, które zaoferują produkty samym producentom marek własnych, jak Novo-Pak - wysokiej jakości opakowania oraz Maltex - produkty z tworzyw sztucznych.
Najliczniejszą zagraniczną grupę wystawców tworzą słowackie firmy. Ofertę pokaże aż 16 przedsiębiorstw. Wśród nich są jedna z największych mleczarni - Tatranská mliekareň, producent czekolady - ChocoSuc Partner, wiodący na tym rynku producenci makaronów - MPC Cessi oraz konserw - TATRAKON. SPACElab zaprezentuje napój o działaniu detoksykującym. Ze Stanów Zjednoczonych przyjedzie Avery Dennison - firma produkująca wysokiej jakości materiały na etykiety. Niemieckie firmy zaoferują między innymi artykuły do pielęgnacji dla dzieci i ekologiczne farby, estońska – bakalie, a albańska - wodę mineralną.
„Smak Jakości” drogą na półki supermarketów
Szansą na wejście do sieci handlowych dla firm branży mięsnej jest też udział w konkursie Smak Jakości®, który organizuje agencja Gemini Group. 15 listopada w Targach Kielce prezentowane produkty będzie oceniać profesjonalne jury, złożone z przedstawicieli sieci handlowych, którzy na co dzień zajmują się kategorią mięsa i wędlin w swoich sieciach. Będą to dyrektorzy i kupcy reprezentujący grupy Eurocash, sieci Auchan Polska, PSH Nasz Sklep - Grupa Kapitałowa Specjał, King Dystrybucja i Intermarche oraz SCA PR Polska.
Z kolei dyskusje o rozwoju branży będą toczyć się przy Okrągłym Stole Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego.
Wszystko o eksporcie i branży marek własnych w Kielcach
Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada będą trwały wydarzenia służące rozwojowi handlu zagranicznego i wpierające firmy we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Organizatorami Kongresu Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis. Wciąż można zgłaszać się do udziału w targach i we wszystkich wydarzeniach towarzyszących.
- W ciągu tych dwóch dni przedsiębiorcy będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zdobycia cennych informacji o najnowszych trendach i preferencjach konsumentów. Zapraszam do udziału – mówi Jakub Nogaj, menedżer projektu w Targach Kielce.
Szczegóły na https://www.targikielce.pl/future-private-labels
Przeczytaj także
O interesy i dalszy rozwój branży produktów roślinnych zatroszczy się Polski Związek Producentów Żywności Roślinnej. Nowa organizacja branżowa będzie reprezentować wspólny głos przedsiębiorców skupionych wokół segmentu żywności roślinnej i inicjować rozwiązania na poziomie politycznym, prawnym i instytucjonalnym, które przyczynią się do zwiększenia udziału produkcji roślinnej w polskim i europejskim systemie żywnościowym.
7 listopada 2023 r. odbędzie się wydarzenie dla branży suplementów diety w formacie hybrydowym „Meet Up Food Supplements Business & Science”.
Wystawa produktów z Polski, Europy, a nawet USA, spotkania z przedstawicielami dużych sieci handlowych z kraju i zagranicy, Forum Marek Własnych, Kongres Ekspansywnych Eksporterów, konkurs „Smak Jakości” z cenionymi w branży jurorami, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego – 15 i 16 listopada w Targach Kielce to czas przeznaczony dla intensywnego rozwoju branży. Do udziału w Targach Marek Własnych cały czas można się zgłaszać.