Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Z Bliskiego Wschodu na Targi Marek Własnych w Kielcach

Kategoria: Biznes

Przedstawiciele grupy LuLu International, konglomeratu biznesowego ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich będą szukać produktów dla marek własnych kilkuset hipermarketów z całej Azji. 15 i 16 listopada w Targach Kielce oferty producentów będą poznawać też kupcy z wielu liczących się na polskim i europejskim rynku sieci handlowych. 

Wśród nich są eksperci ze spółki Scamark Polska, która jest odpowiedzialna za zakupy produktów pod markę własną E.Leclerc. Z dobrze znanych polskich sieci handlowych pojawią się: Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polska Grupa Zakupowa Kupiec. W Strefie Kupieckiej na Targi Marek Własnych zarejestrowali się także przedstawiciele franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Udział w kieleckim wydarzeniu zapowiedzieli też specjaliści z przedsiębiorstwa Spiżarnia. Ta firma dostarcza Polakom mieszkającym za granicą produkty z naszego kraju.

Rozmowy z producentami produktów pod marki własne będą prowadzić też kupcy z Polskiej Grupy Detalistów, API Market, Droplo, Trade Trans, Mango. Z Wielkiej Brytanii przyjadą przedstawiciele m.in. Daymon i NewCold, zaś z Finlandii – BIYTC.

W gronie kupców są także specjaliści z austriackiego przedsiębiorstwa paliwowego Amic Energy, będą też przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii.

- Wydarzenie jest organizowane z naciskiem na pełne wykorzystanie potencjału i zapotrzebowania na marki własne. Sieci mogą zyskać nowy produkt, którym przyciągną klienta i zwiększą konkurencyjność na rynku - mówi Jakub Nogaj, menedżer projektu w Targach Kielce.  

Produkty pod marki własne z Europy i USA

Wybór w propozycjach producentów i dystrybutorów będzie imponujący. Ofertę 15 i 16 listopada zaprezentują cenione na europejskim rynku przedsiębiorstwa. Wśród polskich wystawców są między innymi firmy Ewa-Bis oraz Dawtona, zajmujące się przetwarzaniem owoców i warzyw, producenci produktów bio - Bio Planet, karmy dla zwierzaków – Pupil Foods, ślimaków – Escargots. Stoiska przygotowują też producenci chemii gospodarczej, wędlin i przetworów mięsnych. Będą też firmy, które zaoferują produkty samym producentom marek własnych, jak Novo-Pak - wysokiej jakości opakowania oraz Maltex - produkty z tworzyw sztucznych.

Najliczniejszą zagraniczną grupę wystawców tworzą słowackie firmy. Ofertę pokaże aż 16 przedsiębiorstw. Wśród nich są jedna z największych mleczarni - Tatranská mliekareň, producent czekolady - ChocoSuc Partner, wiodący na tym rynku producenci makaronów - MPC Cessi oraz konserw - TATRAKON. SPACElab zaprezentuje napój o działaniu detoksykującym. Ze Stanów Zjednoczonych przyjedzie Avery Dennison - firma produkująca wysokiej jakości materiały na etykiety. Niemieckie firmy zaoferują między innymi artykuły do pielęgnacji dla dzieci i ekologiczne farby, estońska – bakalie, a albańska - wodę mineralną.

 

„Smak Jakości” drogą na półki supermarketów

Szansą na wejście do sieci handlowych dla firm branży mięsnej jest też udział w konkursie Smak Jakości®, który organizuje agencja Gemini Group. 15 listopada w Targach Kielce prezentowane produkty będzie oceniać profesjonalne jury, złożone z  przedstawicieli sieci handlowych, którzy na co dzień zajmują się kategorią mięsa i wędlin w swoich sieciach. Będą to dyrektorzy i kupcy reprezentujący grupy Eurocash, sieci Auchan Polska, PSH Nasz Sklep - Grupa Kapitałowa Specjał, King Dystrybucja i Intermarche oraz SCA PR Polska.

Z kolei dyskusje o rozwoju branży będą toczyć się przy Okrągłym Stole Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego.

Wszystko o eksporcie i branży marek własnych w Kielcach

Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada będą trwały wydarzenia służące rozwojowi handlu zagranicznego i wpierające firmy we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Organizatorami Kongresu Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis. Wciąż można zgłaszać się do udziału w targach i we wszystkich wydarzeniach towarzyszących.

- W ciągu tych dwóch dni przedsiębiorcy będą mieli możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz zdobycia cennych informacji o najnowszych trendach i preferencjach konsumentów. Zapraszam do udziału – mówi Jakub Nogaj, menedżer projektu w Targach Kielce.

Szczegóły na https://www.targikielce.pl/future-private-labels

Wybierz temat: Kongresy i Targi

Autor: Targi Kielce

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.