Agnieszka Wryk
Jestem menedżerem odpowiedzialnym za rozwój IFS w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej. Doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa produktów, jakości i ich rozwoju zdobyłam pracując w Tesco CE/UK przez kilkanaście lat. Współpraca z krajami Europy Centralnej oraz Wielką Brytanią pozwoliła mi na wdrażanie standardów zapewniających klientów o bezpieczeństwie produktów. Rozwój dostawców i podnoszenie kwalifikacji to również moja pasja, którą realizuję w rozwoju standardów IFS, co przyczynia się do bezpiecznych produktów w codziennym życiu.
Słowa kluczowe: ifs, certyfikacja, bezpieczeństwo, standardy
Serwituty 25
02-233 Warszawa
woj. mazowieckie
-
04.04.2025
W dn. 20 marca br. odbył się webinar pt. Bezpieczeństwo i jakość żywności zaczynają się od higieny! W trakcie webinaru na czacie padło tak dużo pytań, że nie było możliwości, aby na wszystkie z nich odpowiedzieć. Na swoje pytania odpowiada Agnieszka Mężyńska z IFS.Czytaj więcej -
02.04.2025
Konferencja IFS Focus Day „Przyszłość zaczyna się dzisiaj – standardy jutra dla jakości i bezpieczeństwa produktów"
Z przyjemnością zapraszamy na IFS Focus Day „Przyszłość zaczyna się dzisiaj – standardy jutra dla jakości i bezpieczeństwa produktów”.
-
18.12.2024
Audytor IFS Food: Strażnik Bezpiecznej Produkcji Żywności i Zaufania Konsumentów cz. 2
Praca audytora jest nie tylko odpowiedzialnym zawodem, ale także pełnym wyzwań zajęciem, które wymaga wszechstronnych umiejętności, zaangażowania i zdolności analitycznego myślenia. Z perspektywy osoby wykonującej tę profesję można dostrzec zarówno jej złożoność, jak i satysfakcję płynącą z jej wykonywania. Zawód audytora to codzienne obowiązki, wyzwania, ale i zalety związane z wykonywaną pracą.
-
29.10.2024
Audytor IFS Food: Strażnik Bezpiecznej Produkcji Żywności i Zaufania Konsumentów cz. 1
Audytor IFS Food odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa i jakości produkcji żywności, dbając o zgodność procesów z międzynarodowymi standardami. Ich praca pozwala firmom identyfikować potencjalne ryzyka i wprowadzać działania ochronne, co buduje zaufanie konsumentów do produktów i marek.