Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Bezalkoholowe odpowiedniki alkoholi: Regulacje prawne i wyzwania - Abstrakt artykułu

Kategoria: Prawo Żywnościowe

W ostatnim czasie na polskim rynku zauważalny jest wzrost popularności bezalkoholowych odpowiedników tradycyjnych alkoholi. Niewątpliwie szlaki w tej dziedzinie przetarły popularne już na dużą skalę piwa bezalkoholowe. Po nich konsumenci zaczęli chętniej sięgać po wina bezalkoholowe, a obecnie na sklepowych półkach można spotkać bezalkoholowe odpowiedniki alkoholi tradycyjnie wysokoprocentowych, takich jak gin, whisky, rum, wódka. 

Innowacje w przemyśle spożywczym przyciągają uwagę konsumentów, a wzrost zainteresowania produktami tego typu wynika z wielu czynników, w tym zmieniających się preferencji konsumenckich, większej świadomości zdrowotnej oraz rosnącej liczby osób rezygnujących z alkoholu z różnych przyczyn, takich jak kwestie zdrowotne czy związane z bezpieczeństwem (np. prowadzeniem pojazdów czy opieką nad dziećmi). 

Przedsiębiorcy mogą zauważyć rosnące zainteresowanie tego typu produktami w segmencie HoReCa (hotele, restauracje, catering), gdzie konsumenci oczekują szerokiego wyboru napojów, w tym również bezalkoholowych odpowiedników tradycyjnych alkoholi. Wprowadzenie tych produktów do oferty może przyciągnąć klientów, którzy nie chcą lub nie mogą spożywać alkoholu, ale nadal chcą cieszyć się podobnym smakiem i doświadczeniem.

Z pełnej wersji artykułu dowiesz się m.in.:

-jakie są regulacje prawne dotyczące napojów bezalkoholowych?

-jaka jest definicja napoju alkoholowego?

-jakie są warunki znakowania win bezalkoholowych?

-jak wygląda kwestia znakowania napojów spirytusowych?

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: BEZALKOHOLOWE ODPOWIEDNIKI ALKOHOLI: REGULACJE PRAWNE I WYZWANIA

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • LEX Scan - miesięczny raport zmian w prawie żywnościowym wraz z krótkim komentarzem
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl 

Autor:Edyta Oleszczuk-Romańska
Edyta Oleszczuk-Romańska
Radczyni prawna Edyta Oleszczuk-Romańska, Associate w Kancelarii Prawnej „Chałas i Wspólnicy” sp. k.
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Prawo żywnościowe Przemysł napojowy Znakowanie żywności

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.