Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Konferencja Plant-Powered Perspectives na żywo 14 i 15 października

Kategoria: Biznes

Według GfK Polonia w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 r. sprzedaż roślinnych alternatyw nabiału wzrosła o 50 proc., a roślinne alternatywy mięsa odnotowały wzrost aż o 179 proc. Roślinne alternatywy mięsa i nabiału po raz kolejny znajdą się w centrum uwagi w czasie czwartej edycji konferencji Plant-Powered Perspectives, która odbędzie się 14 i 15 października.

Konferencja Plant-Powered Perspectives to największe tego rodzaju wydarzenie w tej części Europy, przyciągające ekspertki i ekspertów oraz osoby związane z branżami HoReCa i FMCG. Konferencja co roku pozwala nie tylko lepiej poznać rynek produktów roślinnych, lecz także umożliwia zdobycie wiedzy osobom, które chcą tworzyć bardziej roślinną przyszłość.

Pandemia COVID-19 wpłynęła na zmianę nawyków żywieniowych Polek i Polaków – coraz więcej osób deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, a liczne przesłanki wskazują na dynamiczny rozwój rynku roślinnych produktów, nie tylko w Polsce – według GfK Polonia w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 r. sprzedaż roślinnych alternatyw nabiału wzrosła o 50 proc., a roślinne alternatywy mięsa odnotowały wzrost aż o 179 proc. Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln PLN. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49%, osiągając wartość 3,6 mld EUR.

Branża spożywcza coraz bardziej zdecydowanie odpowiada na te potrzeby, tworząc więcej alternatyw dla produktów tradycyjnych i tym samym demokratyzując dostęp do roślinnego jedzenia. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wziąć udział w dyskusji o trendach i udanych produktowych debiutach, dowiedzieć się więcej o roślinnym nabiale czy zamiennikach ryb oraz o tym, jak z sukcesem prowadzić sprzedaż produktów na dużą skalę, a także będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistki i specjalistów z branży.

W ramach konferencji odbędzie się sesja Plant-Powered Pitching organizowana we współpracy z akceletatorem Foodtech.ac, przeznaczona dla start-upów i innowatorów, którzy będą mogli przedstawić swoje pomysły szerszemu gronu odbiorców, a także zdobyć nagrody, które ułatwią ich produktom wejście na rynek.

W tym roku wydarzenie odbędzie się w formacie hybrydowym. Spotkania na żywo dostępne są tylko dla osób w pełni zaszczepionych na COVID-19. Bilety w specjalnej cenie są dostępne na stronie partnera wydarzenia, platformie Eventory.

Program konferencji dostępny jest na stronie: https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2021

Bilety zakupić można na stronie Eventory: https://eventory.cc/event/plant-powered-perspectives-2021


 O kampanii RoślinnieJemy

Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych i właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania RoślinnieJemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii RoślinnieJemy prowadzona jest także akcja „Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym „Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org

Wybierz obszar: Kongresy i Targi

Autor: RoślinnieJemy

Przeczytaj także

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn