Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Konferencja Plant-Powered Perspectives na żywo 14 i 15 października

Kategoria: Biznes

Według GfK Polonia w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 r. sprzedaż roślinnych alternatyw nabiału wzrosła o 50 proc., a roślinne alternatywy mięsa odnotowały wzrost aż o 179 proc. Roślinne alternatywy mięsa i nabiału po raz kolejny znajdą się w centrum uwagi w czasie czwartej edycji konferencji Plant-Powered Perspectives, która odbędzie się 14 i 15 października.

Konferencja Plant-Powered Perspectives to największe tego rodzaju wydarzenie w tej części Europy, przyciągające ekspertki i ekspertów oraz osoby związane z branżami HoReCa i FMCG. Konferencja co roku pozwala nie tylko lepiej poznać rynek produktów roślinnych, lecz także umożliwia zdobycie wiedzy osobom, które chcą tworzyć bardziej roślinną przyszłość.

Pandemia COVID-19 wpłynęła na zmianę nawyków żywieniowych Polek i Polaków – coraz więcej osób deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego, a liczne przesłanki wskazują na dynamiczny rozwój rynku roślinnych produktów, nie tylko w Polsce – według GfK Polonia w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2021 r. sprzedaż roślinnych alternatyw nabiału wzrosła o 50 proc., a roślinne alternatywy mięsa odnotowały wzrost aż o 179 proc. Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln PLN. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49%, osiągając wartość 3,6 mld EUR.

Branża spożywcza coraz bardziej zdecydowanie odpowiada na te potrzeby, tworząc więcej alternatyw dla produktów tradycyjnych i tym samym demokratyzując dostęp do roślinnego jedzenia. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję wziąć udział w dyskusji o trendach i udanych produktowych debiutach, dowiedzieć się więcej o roślinnym nabiale czy zamiennikach ryb oraz o tym, jak z sukcesem prowadzić sprzedaż produktów na dużą skalę, a także będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistki i specjalistów z branży.

W ramach konferencji odbędzie się sesja Plant-Powered Pitching organizowana we współpracy z akceletatorem Foodtech.ac, przeznaczona dla start-upów i innowatorów, którzy będą mogli przedstawić swoje pomysły szerszemu gronu odbiorców, a także zdobyć nagrody, które ułatwią ich produktom wejście na rynek.

W tym roku wydarzenie odbędzie się w formacie hybrydowym. Spotkania na żywo dostępne są tylko dla osób w pełni zaszczepionych na COVID-19. Bilety w specjalnej cenie są dostępne na stronie partnera wydarzenia, platformie Eventory.

Program konferencji dostępny jest na stronie: https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2021

Bilety zakupić można na stronie Eventory: https://eventory.cc/event/plant-powered-perspectives-2021


 O kampanii RoślinnieJemy

Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych i właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania RoślinnieJemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii RoślinnieJemy prowadzona jest także akcja „Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym „Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org

Wybierz temat: Kongresy i Targi Plant-based

Autor: RoślinnieJemy

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.