Pawilon Unii Europejskiej podczas międzynarodowych targów Winter Fancy Food Show 2023 - możliwość promocji dla firm
Komisja Europejska organizuje Pawilon Unii Europejskiej podczas międzynarodowych targów Winter Fancy Food Show 2023, które odbędą się 15–17 stycznia 2023 r. w Las Vegas, w Stanach Zjednoczonych.
Promocja w Las Vegas
Komisja Europejska informuje o możliwości przekazania produktów do ekspozycji lub użycia ich w pawilonie.
Produkty rolno-spożywcze i napoje będą promowane za pomocą ekspozycji, degustacji, pokazów kulinarnych, prezentacji lub innych, odpowiednich środków.
Cel organizacji pawilonu
Ideą jest podnoszenie świadomości nabywców ze Stanów Zjednoczonych na temat kluczowych zalet europejskich produktów spożywczych i napojów, w tym ich bezpieczeństwa, jakości, autentyczności i zrównoważonego rozwoju. Celem organizacji pawilonu jest także dążenie do stworzenia pozytywnej wiedzy o produktach rolnych Unii Europejskiej, aby zachęcić do ich importu i konsumpcji w Stanach Zjednoczonych.
Zgłoszenia
Zgłoszenia produktów do prezentacji w pawilonie można przesyłać do 25 listopada br. za pośrednictwem ankiety umieszczonej na stronie internetowej Komisji: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/WFFS_Las_Vegas_2023.
Źródło: MRiRW
Przeczytaj także
-
14.11.2022
Więcej współpracy w walce z rakiem. Rusza Life Science Open Space - wyjątkowe spotkanie nauki i biznesu
Już po raz dwunasty odbędzie się Life Science Open Space, forum współpracy łączące osoby i firmy różnych branż i sektorów we wspólne innowacyjne przedsięwzięcia dla zdrowia i jakości życia. To ważne i prestiżowe wydarzenie środowiska life science w Polsce.
-
10.11.2022
Konferencja Warzywnicza TSW 2023
Serdecznie zapraszamy na nową odsłonę Konferencji Warzywniczej, która odbędzie się drugiego dnia targów TSW – 19 stycznia 2023. W tej edycji duży nacisk położymy na aktualną sytuację całego sektora warzywniczego ze szczególnym uwzględnieniem rosnących kosztów produkcji.
-
04.11.2022
Plant-Powered Perspectives: system żywnościowy roślinnieje na naszych oczach
Piąta edycja konferencji Plant-Powered Perspectives za nami: ponad 300 uczestników, 23 wystawców w strefie Showroom, 35 prelegentów i prelegentek na dwóch scenach, 7 startupów w Plant-Powered Pitching oraz najświeższe dane na temat roślinnych innowacji w branży spożywczej.