Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Piwo z kapsułki

Kategoria: Procesy i Technologie

Nowe urządzenie LG

Południowokoreański koncern LG zaprezentował w styczniu br. nowe urządzenie, które pozwala na przygotowywanie różnych rodzajów piwa w domowych warunkach. Sprzęt działa na… kapsułki, podobnie jak coraz powszechniejsze na rynku ekspresy do kawy. LG HomeBrew został pokazany po raz pierwszy na targach elektronicznych CES 2019 w Las Vegas w USA. Urządzenie samodzielnie przeprowadza cały proces produkcji piwa, począwszy od fermentacji, przez karbonizację, aż po dojrzewanie.

5 litrów piwa w 2 tygodnie

Kapsułki zawierają słód, drożdże, chmiel oraz przyprawy nadające trunkowi pożądany smak. Od momentu wyboru przez użytkownika rodzaju piwa nowa maszyna LG potrzebuje dwóch tygodni na przygotowanie pięciu litrów napoju. Specjalnie opracowany inteligentny algorytm kontroluje proces fermentacji, dokładnie monitorując temperaturę oraz ciśnienie. Po zakończeniu warzenia urządzenie czyści się automatycznie i jest gotowe na kolejny cykl.

Kapsułki i aplikacja

HomeBrew towarzyszy nowoczesny software w postaci aplikacji na smartfona, która pozwala śledzić cały proces i informuje użytkownika, gdy napój jest gotowy do spożycia. Dostępne do wyboru rodzaje piwa to amerykańskie IPA, amerykańskie Pale Ale, angielski Stout, belgijskie pszeniczne oraz czeski Pilsner. Kapsułki produkowane są przez Muntons, brytyjską firmę z branży browarniczej.

Gratka dla piwoszy

„LG HomeBrew stanowi zwieńczenie opracowywanych przez lata technologii do użytku domowego oraz metod oczyszczania wody”, mówi Song Dae-hyun, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. „Choć moda na samodzielne warzenie piwa rozprzestrzenia się w błyskawicznym tempie, wielu amatorów tego napoju nie dysponuje odpowiednimi warunkami, by prowadzić domową produkcję. Dla nich właśnie przeznaczony jest LG HomeBrew”.

Źródła:

Autor: Wojciech Grodzicki

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 12.02.2019

    2018 był rokiem browarów - raport Nielsen

    W ostatnim roku zaszły liczne zmiany na rynku piwa. Wciąż pojawiały się nowe browary, a kupujący mogli wybierać spośród 853 nowości, jednocześnie doszło do konsolidacji na rynku producentów. Według Nielsena w 2018 na rynku działało 318 browarów, przy czym mówimy tutaj o sprzedaży detalicznej. Jest to o 43 więcej niż rok wcześniej.

    Czytaj więcej
  • 04.12.2018

    Nowy rodzaj piwa bezglutenowego prosto z Hiszpanii

    Mieszcząca się w Extremadurze w Hiszpanii firma Cerex wyspecjalizowała się w produkcji rzemieślniczych napojów alkoholowych oraz innowacyjnych odmian piwa, m.in. na bazie żołędzi. W związku z rosnącym trendem produktów bezglutenowych, który wkroczył również do branży browarniczej, hiszpańscy...

    Czytaj więcej
  • 09.02.2018

    Wyższa jakość piwa dzięki nanotechnologii

    Hiszpańscy naukowcy z Uniwersytetu w Grenadzie (UGR) we współpracy z firmą NanoMyP opracowali sensor optyczny oparty na nanotechnologii, który pozwala usprawnić proces produkcji piwa. Urządzenie jest w stanie wykryć obecność...

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.