Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

POLAGRA 2021

Kategoria: Biznes

POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej i HoReCa. Tegoroczna edycja wydarzenia zaplanowana została na dni 4-6 października.

Co roku udział w tych targach bierze kilkuset wystawców i kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających z całego świata. W ubiegłym roku było to jedno z nielicznych wydarzeń branżowych, które, choć na mniejszą skalę, to jednak odbyło się. Jakie plany mają organizatorzy na ten rok?

Ekspozycja – źródło wiedzy i kontaktów

Niewątpliwym atutem POLAGRY jest jej różnorodność i to się na pewno nie zmieni. Ekspozycja ma pozwolić zapoznać się z żywność stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów, nowymi technologiami wspierającymi procesy produkcyjne z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa w produkcji żywności, a także z rozwiązaniami dedykowanymi sektorowi HoReCa. Organizatorzy mają nadzieję, że w tym roku uda się też powrócić do utworzenia stref dedykowanych polskiej branży mięsnej i mleczarskiej realizowanych przy wsparciu partnerów branżowych, które mają na celu promocję polskiej produkcji. W planach jest również strefa poświęcona rozwijającemu się sektorowi produktów eko związana ze świadomością rosnącego znaczenia żywności wyróżniającej się jakościowo oraz zmieniającymi się preferencjami konsumentów.

Formuła targów

Targi to przede wszystkim miejsce bezpośrednich kontaktów biznesowych, ale nie jest wykluczone,
że POLAGRA 2021 zostanie zrealizowana w formie hybrydowej, by umożliwić realizację kontaktów biznesowych z całego świata.

- Przygotowujemy się na hybrydowy model targów POLAGRA. Zależy nam bardzo, by mogli z niego skorzystać między innymi kontrahenci zza granicy zainteresowani importem polskiej żywności, którzy mogą spotkać się z ograniczeniami w podróżowaniu – informuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Grupa MTP ma już za sobą pierwsze wydarzenie o charakterze kontraktacyjnym zrealizowane
za pośrednictwem platformy online. Zdobyte w tym zakresie doświadczenie niewątpliwie przełoży się na realizację POLAGRY.

Promocja polskiej żywności

Do tej pory proeksportowe cele na POLAGRZE realizowane były przede wszystkim w ramach projektu Hosted Buyers, w ramach którego aranżowane były bezpośrednie spotkania producentów
z wyselekcjonowaną grupą kupców zagranicznych. W  poprzednich edycjach w programie wzięło udział ponad 100 przedstawicieli sieci handlowych z takich krajów jak: Rosja, Ukraina, Estonia, ZEA, Algieria, Włochy, Belgia, Wielka Brytania, Chorwacja, Francja, Rumunia, Izrael, Liban, Białoruś czy Arabia Saudyjska.

- Hosted Buyers to bardzo istotny element targów pozwalający promować polską żywność na rynkach zagranicznych. Nie wyobrażamy sobie, by mogło go zabraknąć podczas tegorocznej edycji. Nasze prace związane platformą online służącą do umawiania spotkań biznesowych niewątpliwe pomogą nam wzmocnić ten punkt programu POLAGRY – objaśnia Dariusz Wawrzyniak.

POLAGRA EXPORT MEETING

W tym roku polski sektor spożywczy będzie promowany także podczas premierowej edycji kongresu POLAGRA EXPORT MEETING, która odbędzie się drugiego dnia targów - 5 października 2021. Przedsięwzięcie ma na celu wzmocnienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku europejskim oraz pozostałych rynkach zewnętrznych. Planowane prezentacje potencjału poszczególnych grup towarowych, dyskusje czy spotkania matchmakingowe niewątpliwie pozwolą na zaprezentowanie Polski jako prężnego, wiarygodnego i konkurencyjnego pod względem jakości i ceny dostawcy wyrobów spożywczych. Wydarzenie odbywa się przy wsparciu Ministerstwa Rozwoju, Pracy
i Technologii.

Program wydarzenia >>

Transfer specjalistycznej wiedzy

POLAGRA to nie tylko ekspozycja, ale także wydarzenia jej towarzyszące. Pandemia modeluje na swój własny sposób różne gałęzie gospodarki. Dlatego organizatorzy planują w tym roku specjalną część targów poświęcić prezentacji istotnych dla branży raportów związanych ze zmieniającym się rynkiem, preferencjami konsumenckimi oraz tendencjami, jakie obierają poszczególne sektory branży spożywczej. Mają one stać się podstawą do debaty interesariuszy wybranej tematyki na temat kierunków działań w kolejnych latach. Wzorem lat poprzednich planowane są także specjalistyczne szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu w sektorze spożywczo-gastronomicznym, a także warsztaty kulinarne.

Targi POLAGRA od lat integrują branżę spożywczo-gastronomiczną i są miejscem eksploracji nowych kontaktów biznesowych, wymiany wiedzy, rozmów o przeszłości sektora. Organizatorzy deklarują, że ta tradycja zostanie utrzymana. POLAGRA będzie, zgodnie z hasłem przewodnim, zaprojektowana ze smakiem, a przy tym z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa pozwalając jej uczestnikom realizować cele biznesowe w dogodnej dla nich formie.

Więcej informacji: www.polagra.pl

Wybierz temat: Kongresy i Targi Strefa Managera

Autor: Polagra 2021

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.