Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Pytania związane z deklaracją aromatów na etykietach produktów spożywczych nie pojawiały się do tej pory zbyt często, jednak Megatrend „Clean Label” i ekstraktów botanicznych spowodował wzrost zainteresowania tematem takich deklaracji. O ile pojawienie się na etykiecie aromatów i ekstraktów pochodzących z obszaru celnego EU nie nastręczaja aż takich kłopotów, to już deklaracje produktów podchodzących z obszaru Ameryki Północnej (USA i Kanada) potrafią być dużym wyzwaniem. To samo dotyczy produktów pochodzących z obszaru regulacji Polski i UE, a eksportowanych od Ameryki Północnej.
Coraz więcej producentów żywności w Polsce eksportuje swoje towary do krajów Dalekiego Wschodu, głównie do Chin i Japonii, a czasem nawet odległej Australii. Te odległe kraje mają swoje własne regulacje prawne dotyczące deklaracji aromatów na produktach spożywczych, a temat ten jest jeszcze słabo zbadany.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów zapraszamy Państwa na nasz kolejny webianar organizowany wspólnie przez FoodFakty i Laboratorium Smaku i Zapachu, a poświęcony głównie regulacjom związanym ze statusem aromatów w EU i US (TTB ,FEMA, FDA) oraz Kanadzie. W czasie webiarium będzie można dowiedzieć się również o regulacjach dot. aromatów na rynku japońskim i chińskim.
Zapraszamy do udziału: