Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Zapraszamy na targi POLAGRA FOOD 2019

Kategoria: Biznes

Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jakie cele stawiają sobie organizatorzy?

Targi POLAGRA FOOD

Targi POLAGRA FOOD to jedno z najważniejszych wydarzeń odbywających się w cyklu rocznym dedykowanych branży spożywczej. To miejsce promocji polskiej gospodarki, otwierania nowych kontaktów biznesowych, pozyskiwania odbiorców, rozmów na temat przyszłości sektora. O randze wydarzenia świadczy m.in. szerokie grono patronów i partnerów targów. Tegoroczna edycja targów Polagra Food również w tym roku objęta została patronatem honorowym przez Ministra Rolnictwa, Jana Krzysztofa Ardanowskiego. W gronie patronów branżowych znalazły się natomiast czołowe instytucje i stowarzyszenia wspierające rozwój polskiego sektora rolno-spożywczego oraz handlu, jak: Związek Polskie Mięso, Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Izba Handlowa, Polska Federacja Producentów Żywności, Krajowa Unia Producentów Soków czy Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych POLBISCO.

"Po pierwsze jakość"

Tegoroczna edycja targów odbędzie się pod hasłem „Po pierwsze jakość”. Hasłem tym chcemy przede wszystkim zaakcentować to nad czym pracuje cała branża spożywcza, czyli wysokiej jakości żywność, z którą można zapoznać się podczas targów. – objaśnia Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów. W targach POLAGRA FOOD co roku udział bierze kilkuset producentów mięsa i jego przetworów, słodyczy, mleka i wyrobów mleczarskich, herbat, napojów, przetworów owocowo-warzywnych, przypraw czy bakali. Nowości prezentują liderzy w swoich kategoriach jak np. Mlekovita, Krajowa Spółka Cukrowa czy zakłady mięsne znane ze swoich wyrobów w całej Polsce, a także firmy, które dopiero pracują nad rozwojem swojego brandu. W gronie tym znajdują się także producenci i dystrybutorzy żywności zza granicy. To dzięki nim co roku odwiedzający targi przedstawiciele sieci handlowych i hurtowni spożywczych mogą zapoznać się z ciekawą ofertą wyrobów spoza naszego kraju, a niektóre z nich potrafią być naprawdę zaskakujące i obdarzane są szczególną atencją w szczególności przez przedstawicieli sektora gastronomicznego, w tym najlepszych kucharzy w Polsce biorących udział w odbywającym się w tym samym czasie Kulinarnym Pucharze Polski. – mówi Filip Bittner. 

Aspekt jakości żywności jest kluczowy w szczególności w formule konkursu o Złoty Medal MTP, który towarzyszy targom. Statuetka wręczana zwycięzcom jest potwierdzeniem doskonałości produktu i jego innowacyjności. To nagroda stanowiąca także istotny element w strategii promocji danego produktu. Nagrodzone firmy wykorzystują ją w komunikacji z odbiorcami, ponieważ stanowi ona rekomendację ekspertów branżowych, którzy poddają wnikliwej analizie takie atrybutu produktu jak innowacyjność, estetyka, ekonomiczność użycia czy bezpieczeństwo dla środowiska.

Promowanie polskiej żywności

Jakość na targach POLAGRA FOOD jest w centrum uwagi organizatorów również w odniesieniu do samej formuły targów. Staramy się, by wydarzenie, które organizujemy było skutecznym narzędziem promocji żywności, w szczególności polskiej. Coraz głośniej mówi się o potrzebie stworzenia marki polskiej żywności. To proces długotrwały, ale jako lider rynku eventów chcemy w nim aktywnie uczestniczyć i mamy nadzieję, że w te działania zaangażują się także wspierające nas instytucje i stowarzyszenia, które objęły patronat nad targami POLAGRA FOOD. – objaśnia Filip Bittner. Organizatorzy targów planują w tym roku m.in. oddać scenę targów do dyspozycji branżowych organizacji, by mogły zaprezentować potencjał polskiego sektora żywności przez zwiedzającymi zza granicy, w szczególności gośćmi targów zaproszonymi w ramach programu Hosted Buyer. Wystawcy będą mogli skorzystać także z dodatkowych, nieodpłatnych form promocji jak prezentacja nowości w kanałach online, a warto podkreślić, że aż 40% użytkowników odwiedzających stronę internetową targów pochodzi spoza Polski.

Powrót do jesiennego bloku targowego

Warto również podkreślić, że w tym roku targi POLAGRA FOOD wracają do jesiennego bloku targowego Polagra. Eksperymentalna, majowa edycja POLAGRA FOOD pozwoliła uzyskać transparentność z grupie zwiedzających. Niemniej jednak wystawcy w ankietach wskazali, że w ramach targów odbywających się w Poznaniu zależy im również na kontaktach biznesowych z grupą ich dostawców – producentami maszyn i urządzeń dla sektora spożywczego, dodatków do żywności czy też rozwiązań z zakresu logistyki i opakowań. Stąd powrót targów POLAGRA FOOD do terminu jesiennego i dużego bloku targowego, w ramach którego odbędą się tak jak to do tej pory bywało Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, a także Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO/INVEST HOTEL. – tłumaczy Filip Bittner, Dyrektor Grupy Produktów.

 

Autor: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.