Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

10 najbardziej lubianych przez Polaków słodyczy

Kategoria: Biznes

Pomimo coraz popularniejszego trendu eco i healthy na polskim rynku ciągle dominują typowo czekoladowe słodycze. Dla Polaka słodycz to przede wszystkim przyjemność, która ma dostarczyć radości bez względu na skład i kalorie. Co znajduje się w TOP10 najbardziej lubianych przez Polaków słodyczy? Na to pytanie odpowie Joanna Rogalska, Client Director w Nielsenie.

Słodcy tradycjonaliści

Czy gusta polskich konsumentów słodyczy zmieniają się? Co króluje wśród ulubionych słodyczy i czy podlega to istotnym zmianom rok do roku? Jak się okazuje na czele zestawienia słodkości Polaków od dłuższego czasu królują te same produkty, a dziesiątka ulubionych słodyczy pozostaje praktycznie niezmienna na przestrzeni ostatnich trzech lat.

TOP 10 - RYNEK SŁODYCZY
Grudzień'17 - Listopad'18

1

Kinder Surpise - jajko z niespodzianką 20g

2

E. Wedel Ptasie Mleczko Waniliowe 380g

3

Raffaello 150g

4

Prince Polo Classic 50g

5

Merci Czekoladowa Kolekcja 250g

6

Kinder Bueno 43g

7

Kinder Chocolate 100g

8

Chipita 7 Days – rogalik 60g

9

Kinder Joy – jajko 20g

10

E. Wedel czekolada gorzka 100g


Na czele zestawienia nieodmiennie Kinder Surprise – jajko z niespodzianką 20g (#1), które wraz z propozycją wakacyjną, czyli Kinder Joy – jajko 20g (#9), reprezentuje produkt impulsowy dedykowany dzieciom, który łączy w sobie funkcję małej słodkiej przekąski oraz nierzadko także nagrody.

W rankingu nie mogło zabraknąć oferty prezentowej i takiej, która pozwala na dzielenie się słodkościami z innymi osobami – tutaj możemy wskazać zarówno E. Wedel Ptasie Mleczko Waniliowe 380g (#2), jak i Raffaello 150g (#3) oraz Merci Czekoladowa Kolekcja 250g (#5).

Za każdym razem, kiedy mówimy o słodyczach, nie możemy zapominać o podstawowej funkcji, którą wypełniają, a mianowicie szybkie zaspokojenie uczucia głodu oraz sprawienie sobie słodkiej przyjemności. Takie przeznaczenie mogą spełniać zarówno wafelek Prince Polo Classic 50g (#4), jak i baton Kinder Bueno 43g (#6), ale też rogalik Chipita 7 Days 60g (#8).

Ranking top 10 ulubionych słodyczy dopełniają w końcu klasyczne tabliczki czekoladowe w ramach, których największa sprzedaż wartościowa jest udziałem Kinder Chocolate 100g (#7) oraz gorzkiej czekoladady E.Wedel 100g (#10).

Autor: Nielsen

Nielsen

Joanna Rogalska,
Client Director Nielsen

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.