Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Członkowie Polskiej Izby Mleka na targach SIAL CHINA 2019

Kategoria: Biznes

Targi SIAL CHINA to wydarzenie skupiające największych producentów żywności, stanowi doskonałą platformę wymiany handlowej, to trzecia co do wielkości impreza tego rodzaju na świecie. Targi odbywają się w dniach 14 - 16 maja 2019r.

Udział w targach to świetna okazja dla polskich firm branży mleczarskiej do zaprezentowania swoich produktów i nawiązania nowych kontaktów handlowych, a tym samym zdobycie nowych rynków zbytu. Tym bardziej, że chińscy konsumenci mieli już możliwość poznania polskich produktów mlecznych i cenią je sobie, głównie za wysoką jakość i bezpieczeństwo składników polskiego mleka.

Podstawowym produktem eksportowym jest serwatka proszkowana, mleko pitne, proszki mleczne, a ostatnio także jogurty i sery, zwłaszcza topione. W perspektywie są również możliwości eksportu serwatki w proszku i permeatu serwatkowego, na które chińscy importerzy zgłaszają zapotrzebowanie.

Polskich producentów i dystrybutorów produktów mlecznych, członków Polskiej Izby Mleka tj. Bartex, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Polish Dairy, Kaskat, Alima Bis, oraz Lacpol można spotkać na targach SIAL CHINA w hali E4, na wspólnym stoisku D001.

Stoisko Polskiej Izby Mleka odwiedzili m.in. Minister Ryszard Zarudzki – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Konsul Generalny w Szanghaju oraz przedstawiciele mediów.

Zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska.

Zainteresowanych spotkaniem B2B z przedstawicielami poszczególnych firm oraz Polskiej Izby Mleka prosimy o kontakt mailowy: trademilk@cooperbras.com. Szczegóły na stronie http://www.trademilk.eu/SIAL_2019,8032,8032,pl.html

Program Mleczne Skarby, który jest kontynuacją programu informacyjno-promocyjnego TRADE MILK finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, ma na celu promocję polskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz unikalnego smaku. Program Mleczne Skarby, jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka i realizowany przez Polską Izbę Mleka.

Autor: Polska Izba Mleka

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.