Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Członkowie Polskiej Izby Mleka na targach SIAL CHINA 2019

Kategoria: Biznes

Targi SIAL CHINA to wydarzenie skupiające największych producentów żywności, stanowi doskonałą platformę wymiany handlowej, to trzecia co do wielkości impreza tego rodzaju na świecie. Targi odbywają się w dniach 14 - 16 maja 2019r.

Udział w targach to świetna okazja dla polskich firm branży mleczarskiej do zaprezentowania swoich produktów i nawiązania nowych kontaktów handlowych, a tym samym zdobycie nowych rynków zbytu. Tym bardziej, że chińscy konsumenci mieli już możliwość poznania polskich produktów mlecznych i cenią je sobie, głównie za wysoką jakość i bezpieczeństwo składników polskiego mleka.

Podstawowym produktem eksportowym jest serwatka proszkowana, mleko pitne, proszki mleczne, a ostatnio także jogurty i sery, zwłaszcza topione. W perspektywie są również możliwości eksportu serwatki w proszku i permeatu serwatkowego, na które chińscy importerzy zgłaszają zapotrzebowanie.

Polskich producentów i dystrybutorów produktów mlecznych, członków Polskiej Izby Mleka tj. Bartex, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Polish Dairy, Kaskat, Alima Bis, oraz Lacpol można spotkać na targach SIAL CHINA w hali E4, na wspólnym stoisku D001.

Stoisko Polskiej Izby Mleka odwiedzili m.in. Minister Ryszard Zarudzki – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Konsul Generalny w Szanghaju oraz przedstawiciele mediów.

Zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska.

Zainteresowanych spotkaniem B2B z przedstawicielami poszczególnych firm oraz Polskiej Izby Mleka prosimy o kontakt mailowy: trademilk@cooperbras.com. Szczegóły na stronie http://www.trademilk.eu/SIAL_2019,8032,8032,pl.html

Program Mleczne Skarby, który jest kontynuacją programu informacyjno-promocyjnego TRADE MILK finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, ma na celu promocję polskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz unikalnego smaku. Program Mleczne Skarby, jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka i realizowany przez Polską Izbę Mleka.

Autor:Polska Izba Mleka
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.