Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Targi SIAL CHINA to wydarzenie skupiające największych producentów żywności, stanowi doskonałą platformę wymiany handlowej, to trzecia co do wielkości impreza tego rodzaju na świecie. Targi odbywają się w dniach 14 - 16 maja 2019r.
Udział w targach to świetna okazja dla polskich firm branży mleczarskiej do zaprezentowania swoich produktów i nawiązania nowych kontaktów handlowych, a tym samym zdobycie nowych rynków zbytu. Tym bardziej, że chińscy konsumenci mieli już możliwość poznania polskich produktów mlecznych i cenią je sobie, głównie za wysoką jakość i bezpieczeństwo składników polskiego mleka.
Podstawowym produktem eksportowym jest serwatka proszkowana, mleko pitne, proszki mleczne, a ostatnio także jogurty i sery, zwłaszcza topione. W perspektywie są również możliwości eksportu serwatki w proszku i permeatu serwatkowego, na które chińscy importerzy zgłaszają zapotrzebowanie.
Polskich producentów i dystrybutorów produktów mlecznych, członków Polskiej Izby Mleka tj. Bartex, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Polish Dairy, Kaskat, Alima Bis, oraz Lacpol można spotkać na targach SIAL CHINA w hali E4, na wspólnym stoisku D001.
Stoisko Polskiej Izby Mleka odwiedzili m.in. Minister Ryszard Zarudzki – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Konsul Generalny w Szanghaju oraz przedstawiciele mediów.
Zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska.
Zainteresowanych spotkaniem B2B z przedstawicielami poszczególnych firm oraz Polskiej Izby Mleka prosimy o kontakt mailowy: trademilk@cooperbras.com. Szczegóły na stronie http://www.trademilk.eu/SIAL_2019,8032,8032,pl.html
Program Mleczne Skarby, który jest kontynuacją programu informacyjno-promocyjnego TRADE MILK finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, ma na celu promocję polskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz unikalnego smaku. Program Mleczne Skarby, jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka i realizowany przez Polską Izbę Mleka.
Przeczytaj także
Cyfryzacja ma potencjał, aby łańcuchy dostaw były w pełni zintegrowane, połączone i przejrzyste, a tym samym bardziej wydajne, elastyczne i skoncentrowane na kliencie.
Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jaki potencjał dla wystawców prezentują targi?
Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska zaprasza firmy z branży spożywczej na Wymianę Doświadczeń, która odbędzie się 4 i 5 czerwca 2019 roku. Miło nam oznajmić, że Food Fakty objęły patronat nad wydarzeniem.